2021. május 28., péntek

Unfortunately, you just fell short of the score we’re looking for

Mivel pocsék a kedvem, összegyűjtöttem a dolgokat, amiken hangosan szoktam nevetni, valahányszor eszembe jutnak.

Ez a videó,

Ez a cikk*,

Ez a rész a Harry Potter és a Félvér Hercegben,

valamint Medvegy gépén egy bizonyos "vicces" nevű mappa, amiben a nekünk mókás képeket gyűjtjük 9gagről.


*Ennek egy rövid története is van:
M. küldte el a cikket, és én majdnem bepisiltem a röhögéstől, amikor megláttam a képet az elején. Továbbküldtem hát BFF-nek, aki jól lebaszott, hogy szegény hattyú és ez egyáltalán nem vicces, amitől egy kicsit elszégyelltem magam.
Aztán Messzelakó Barátomnak is elküldtem és annyira összerezonáltunk a hisztérikus röhögésben, hogy azóta is időnként bedobjuk a beszélgetésbe semmiből, hogy ÉS AKKOR JÖTT A MASZKOS HATTYÚ, amin utána mindketten fetrengünk a röhögéstől.
Szóval lehet pokolra fogok jutni, ahol maszkos hattyúk állnak bosszút az érzéketlenségemért, de mondhatom majd, hogy nem baj, megérte.

2 megjegyzés:

  1. Ezen a hattyún most én sem sírtam be. Ellenben, egyszer elütöttem egy madarat, és én rettenetesen sajnáltam akkor és most is, de annyira groteszk volt az egész (felröppentek és gyanús volt, hogy az egyik nem úszta meg, aztán a visszapillantóban láttam, ahogy az úton pattog szegénykém), hogy azóta sem bírom röhögés nélkül elmesélni. Egy bugyorban égünk majd.

    VálaszTörlés