2021. szeptember 2., csütörtök

Egy piros kabát, mi másnak csak álom

A múltkor volt egy nagyon szenvedős műszakom, igazából nem történt semmi olyasmi, de nyűgős voltam és semmi kedvem nem volt ott lenni - szóval nekiálltam vidámságot színlelni. És basszus bejött, amikor a drive thru ablakon kihajolva megjegyeztem egy ürgének, hogy tetszik a kocsija, esküszöm ahogy láttam felragyogni az arcát, hogy komolyan? a színe vagy a típus..?, egy kicsit az elhalt lelkembe is visszatért az élet.

A legutóbbi true crime ajánláskérés után ajánlanék én is valamit, méghozzá a JCS - Criminal Psychology youtube csatornát (ez az eddigi kedvencem). Ahogy a nevében van, ez inkább pszichológia, nincs túldramatizált narráció meg zene, tények vannak meg valódi felvételek a kihallgatásokról, ahol csak időnként állítják meg a videót, hogy elmagyarázzák, mit láttunk és mire kell odafigyelni. Elképesztően érdekes kihallgatótiszteket nézni munka közben, néhányan egyszerűen olyan hihetetlen képességgel irányítják a beszélgetést, hogy öröm nézni. Az amerikai jogi rendszer meg olyan hibás, hogy az gyötrelmes.

Ráakadtam manapság a cold brew teákra: rájöttem, hogy rosszul vagyok a meleg víztől, de inni meg kell, de a sima víz uncsi, és ezzel a módszerrel sikerült kiszabadulnom ebből a háromszögből és akár egy liter vizet is megiszom végre (lol). Isteni teákat iszunk, és annyira nagyon élvezem, ah.

Ja és rendeltem egy piros kabátot, holnap megyek átvenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése