2021. szeptember 9., csütörtök

Híres elsők

Ma sikeresen abszolváltam életem első koffein kiváltotta szorongásos pánikrohamát.
Éjjel elég szarul aludtam, szóval beérve csináltam magamnak egy négyshotos lattét, ebédszünetben meg megittam egy normál lattét (két shot), mind blonde roast (magasabb koffeintartalom). Eleinte kellemesen stimulált voltam, csak aztán amikor az egyik műszakvezető megkérdezte, valaki be tudna-e holnap reggel ugrani egy hiányossá vált reggeli műszakba, én felajánlottam, hogy az eredeti beosztásom szerinti aznap estét szívesen elcserélem reggelre, mire mondta, hogy áh inkább hagyjam - és itt hirtelen beszűkült a látóterem és teljes bizonyossággal éreztem, hogy a "ne variáljunk, jó ez így" igazából azt jelenti, hogy haszontalan vagyok, nincs rám szükség, szar munkát végzek és ki fognak rúgni.
Aztán szerencsére ez olyan félóra alatt lecsengett és onnantól csak éhes voltam.

2 megjegyzés:

  1. Huh, ez rossz lehetett! Csak ovatosan. A Starbucks kaveit en mindig is nagyon erosnek ereztem, meg a Costat is. Mondjuk nem sokat ittam, inkabb a geeky, pici kavezokat szoktam szeretni, es reszben amugy ez is az oka ennek, hogy Starbucs, Costa kavektol en mindig remegek es izzadok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én amúgy szeretem a starbucks alap kávéját mindenféle ízesítés nélkül, szerintem az ilyen láncokon belül vezet, (sőt, a blonde roast az új abszolút kedvencem) de ilyet tényleg nem játszunk többet, mert elég ijesztő volt:D

      Törlés