2021. november 28., vasárnap

Honk


Ahány képet látok magamról manapság, rájövök, hogy egyrészt imádom a rózsaszínt, de másrészt nagyon érik már megint egy hajvágás, mert hogy lehet folyamatosan ilyen kócos a tarkómon a hajam? Esküszöm fésülködöm naponta többször és kencézem mindenféle hajápolóval is.

Medvegy végre kapott egy rendes télikabátot, mert fun fact, egy éve nincs neki. És félreértés ne essék, Angliában is lehet meleg ruhát kapni (sőt, kimondottan faszákat, mert a híresen fos idő tényleg tud fos lenni és meglepő módon a helyiek sem szeretnek fázni), Medvegy egyszerűen annyira utál ruhát vásárolni, mint én okmányirodába járni - kabátot meg sajnos próbálni kell, nem tudok neki vakon vásárolni. Mindenesetre végre nem fog anyukám piszkálni, hogy milyen feleség vagyok, küldjön kabátot/pénzt kabátra szegény vejének..?

Holnap elmegyünk karácsonyfát venni, és mint a rendes zsidó lánynak, aki vagyok, meg kellett gugliznom, mikor illik a karácsonyfát felállítani.
Ja és vettünk egy kiló polimer gyurmát, mert a fura karácsonyfadíszek drágák, mi meg furák vagyunk és furán akarjuk kidekorálni a fánkat is.

6 megjegyzés:

  1. Libááák! <3
    Nagyon jó ez a hajszín amúgy ;) (Én is imádom a rózsaszínt.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyeee, a kedvenc helyi lakosaim :3
      és köszönöm, pedig már el is kezdtem azóta kikoptatni... a kövi kék lesz:D

      Törlés
    2. A kékről majd mesélj, olyant én is akarok. Van egy festékem, de két hónapja nincs olyan alkalom amikor egy hétvégét itthon maradunk arra a fura lehetőségre, hogy valami iszonyat rondaság alakul belőle és hopikék óriásként végzem.

      Törlés
    3. Legyek én a kísérleti nyúl?:D De a kékkel tényleg az a baj, hogy határozottnak kell vele lenni, mert 50% az esélye, hogy nem fog kijönni SOHA, szóval nem akarlak rábeszélni:D

      Törlés
  2. Majd mutasd meg, milyen karácsonyfadíszeket alkottatok, kíváncsi vagyok :)
    (és tényleg klassz ez a hajszín!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná, most csináltam az első darabokat, de egyelőre nem vagyok elégedett... szerencsére még van egy kiló további agyag próbálkozni:D
      és köszönöm:))

      Törlés