2021. november 9., kedd

könnyű engem boldoggá tenni

BFF jött, látott és hazament, megmutogattam neki tyúkszaros kis Új Életem színterét. El volt ájulva a malactól, aki szokás szerint egy tündér volt, és akire azóta is időnként szerelmesen ránézek, hogy hogyan lehet egy cica ilyen cuki, még panaszkodni is csak annyit tudok róla, hogy jaj túlságosan bújós meg clingy.

Amiért szeretek itt élni:
Bevásárlásból hazafelé pálcikás fagyit nyalogatva sétálunk a csatornaparton, amikor enyhén beállt ürge felénk indul, majd meggondolja magát, mert ne haragudjunk, nem akarta megzavarni a randinkat - mert együtt vagyunk, ugye? Mi jó budapestiként lassítás nélkül továbbsétáltunk, szóval itt már csak a hátunknak mondja, hogy milyen szép pár vagyunk, jó ránk nézni, és további szép estét.
Szóval röviden, amiért szeretek itt élni: itt még a helyi hülyék is cukik.

A hétvégén rámjött a vásárolgathatnék és egy napom elment azzal, hogy túrabakancsot vadásztam magamnak az interneteken - szerencsére annyit húztam az időt, hogy elmúlt és rájöttem, hogy tavaly kiküldettem anyukámmal az otthonit és az simán jó még.
Persze azóta is bakancsreklámokat kapok instagramon.

4 megjegyzés:

  1. Kb. másfél hete elkezdtem random szösszeneteket írni arról, miért is akarunk kimenni, a legutóbbi bejegyzésem arról szólt, hogy nagyon masszív agyfaszt kaptam attól, hogy egy random szombati mozi után nem tudtam nyugodtan beparkolni, mert egy részeg drogos fsz nem hagyott minket békén, és még az autónkat is nagyon féltettem, mert nem tágított onnan, benézett az ablakokon, én még külön újra kimentem a parkolóba lecsekkolni, minden oké-e vagy most már tényleg hívjam a rendőröket. Nem voltam naiv, ez tényleg egy olyan dolog volt, ami miatt jogosan felháborodom, plusz most már tényleg mondhatom, hogy még a faszom csövesek/részegek is sokkal cukibbak máshol!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh istenem, ez a parkolos sztori annyira tipikus!! Undorito.
      Amikor kijottunk NL-be, mi eleinte nem ismertuk fel a hajleszokat, mert kb alig voltak rosszabbul oltozve mint mi, es amugy folyekony angolsaggal, udvariasan beszelnek, ha kell, ja es az egesz varosban kb ketten vannak, mar latasbol ismerjuk oket, es amugy ha leulsz egy parkban vagy a varosban barhol olvasni/beszelgetni, nem jon oda hozzad percenkent vmi lezullott fazon, hogy leszolitson, zaklasson, kunyeraljon, tudomisen. Meg erted, itt vagyunk egy orszagban, ahol legalis a fu, megsem fetrengenek betepett, kozveszelyes emberek az utcakon. Hogy a csudaban van mar ez??
      Pfujj mennyire nem hianyzik Mo. :')

      Törlés
    2. Jaj most eszembe jutott a Deákon mászkáló őrült csöves nő, aki minden járókelőt elküldött a kurva anyjába :'D a Blaha környéki arcokról nem is beszélve.

      Azt nekem is szokni kellett, hogy a kéregetők (akikből itt is kb. három van vonatpályaudvar-belváros határán) sokkal finomabb pszichológiai stratégia szerint működnek: /kedvesek/. Szép napot a kisasszonynak, nem lenne esetleg egy kis apró nálad? Nem? Nem baj, talán majd legközelebb, legyen szép délutánod! Én meg persze úgy érzem magam, mint egy darab szar.

      Itt is nagyon sokan füveznek, délutánonként vágni lehet a fűszagot a csatornaparton:D De itt sem azok a creepy arcok, hanem a 100% brit white trash, akikkel nemnagyon találkoztunk, elvileg a lepukkantabb kerületben vannak, ami nekünk eléggé kiesik, de néha látni őket kiabálni egymással meg lökdösődni a tesco előtt:D

      Törlés
    3. wtf-k ezek az utópia-sztorik :o :D

      Törlés