2021. november 17., szerda

Mai műszakvezető: Viki someone called in sick, can you cover
Én: I'm really sorry but i already have plans
The plans:

Vajon mit csináltak a magamféle éjjeli baglyok az elektromosság elterjedése előtt, amikor a naplementével megszűnt a lehetőség a legtöbb otthon végezhető szabadidős tevékenységre?
(A szexen kívül, bár lehet ezzel megválaszoltam a saját kérdésem)
Vagy ez a személyes napszakpreferencia a produktivitásra is csak afféle luxus, amit az ember a jólétben tud kifejleszteni?

Ha nem vettem volna észre, hogy peteérésem van, azt álmodtam, hogy az úgy féléves gyerekem előttem ült egy etetőszékben és én gyümölcspürével etettem, és csak néztem a mosolygós kis arcát és nem álltam meg, a két kezembe fogtam és szóltam Medvegynek, hogy nézze, ezt a tökéletes arcot én csináltam.
Azóta ez az érzés persze elmúlt, de jézusom, néha ijesztő nőnek lenni.

Tegnap egy másik nembrit kolléganő is főzőestet tartott, imádtam, imádom ezt a kis társaságot, és már kezdem úgy érezni, illene nekem is felajánlani a saját balkán gyökereim gasztronómiáját, de mit tudok nekik csinálni? Gulyást, rántott húst meg rakott krumplit? Desszertnek kakaós csigával?

6 megjegyzés:

  1. Rántot húsos szendvicset, de azt még a vonaton meg kell enniük indulás előtt.
    Vagy Bolero italporból "kólát", amit meg a busz leghátsó ülésén kell elfogyasztani a haveri társasággal, hogy aztán negyed óra után meg kelljen állni hányni.
    Vagy az ultimate kolis kaja: kechupos kenyér.
    Ahh, a magyar konyha szépségei.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O mamam,zsiros kenyér lilahagymaval! Ja es mivel felnottek vagyunk,mehet az also polcos,299 forintos danko bor is,mert yolo.

      Törlés
  2. Tuti csinálnék valami túrós/tejfölös dolgot, desszertnek meg mákos sütit, hadd kerekedjen a szemük mindenre!!!

    Én is nagyon durván éjjelibagoly vagyok, inkább elvonja a szervezetem az alvást magától, minthogy kurvafáradtan is megpróbáljak elaludni este 10-kor... (sose sikerül). Viszont alapvetően szerintem a technológia meg mesterséges fény miatt van ennyire elbaszva a bioritmusunk. Ha a nappal kelnénk reggel 4-kor/6-kor, estére tuti álmosak lennénk. Viszont azt is olvastam, hogy az alap bioritmusunk szerint nem is egyben kéne átaludni az éjszakát, az ember természetes módon kel fel olyan 3-4 körül, és régen akkor tényleg felkeltek egy picit az emberek, hogy gyertyafény mellett beszélgessenek-kártyázzanak (?) meg mit tudom én mit csináljanak. De nem tudom ez mennyire bebizonyított ez a hipotézis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A makos dolog tuti,en makos guban gondolkodtam,meg esetleg szekely kaposzta? Az fun meg befogadhatonak tunik a normal gyomornak is.

      En most lettem csak valamennyire nem annyira ejjeli bagoly,hogy rutinszeruen kelek 4:30kor,de igyis sokszor fekszem éjfél utan,hiaba kelek koran... Mert nem megy. De ez erdekes amúgy,en egyszer egy csajrol olvastam,aki onkent lekoltozott a fold ala egy szobaba,es megfigyeltek,mikor mennyit aludt ugy,hogy nem befolyasolta a napsutes. Ez mondjuk nem igy van skandináv orszagokban is telen? Szornyu lehet azis...

      Törlés
  3. Amivel én spanyolokat és angolokat is levettem a lábukról az az édes káposztából készített töltött káposzta (a savanyút nem szerették, szerintük nagyon büdös), és madártej szelet volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na itt az a gond, hogy még sosem csináltam töltött káposztát :D de lehet neki kéne futnom, mert ez tényleg elég jó ötletnek hangzik, és talán ezzel rémítem el őket magamtól a legkevésbé :D

      Törlés