2021. november 30., kedd

I’ve decided I want to be cremated. Not when I die, just whenever. Surprise me.

Csak holnap megyek dolgozni, de a szabadság hivatalosan véget ért, amikor délután levágtam a körmöm és lemostam a lakkot.
Kicsit úgy érzem most magam, mint a suliban, amikor egy hét betegség után visszamentem: emlékeznek még rám egyáltalán, sok olyan élményről maradtam le, ami összekovácsolja a társaságot?
Ennyit arról, hogy már felnőtt vagyok és ez nem középiskola.

Megfogadtuk, hogy addig nem kapcsoljuk be a fűtést, ameddig nem muszáj, és eddig remekül bírtuk, nagy is volt a szám, hogy pfffff tényleg britté váltunk, immunisak vagyunk a hidegre, bla bla - erre a hétvégén leesett a hó és olyan hideg lett, hogy hazaérve be kellett bújnunk közösen a nemrég vett giganagy pokróc alá felmelegedni.
De a fűtést továbbra sem kapcsoltuk be, hanem felvettem még egy pulcsit a már rajtam levő alá meg még egy extra zoknit, és sütöttem egy répatortát, mert a sütő nem fűtés, de azért majdnem.

Tegnap beszereztük a karácsonyfánkat, elsőt felnőtt életünkben: egyszer terveztünk karácsonyfát venni, de akkor különösen csórók voltunk, tettünk félre rá pénzt, aztán a Tescóba érve inkább egy üveg Bailey's-t vettünk helyette.
Most kicsit fura, hogy mit keres itt ez a kidekorált fenyőfácska.

Megint kezdek kicsit rácsavarodni a szomszédokra, én vagyok a bolond öreg néni, aki (amúgy nem akarok lenni, mert nagyon nem szórakoztató) felkapja a fejét az első neszre, hogy MÁR MEGINT ZAJONGANAK. A józan eszem tudja, hogy ez már normális: csak időnként hallani tompa röhögést-kiabálást meg bowlinggolyó-gurigatást, ami főleg akkor tűnik fel, ha nálunk néma csend van - vagyis ja, ha lenémítom a tévét/kiveszem a fülhallgatómat és hallgatózom.
Why am i like this.

A szüleim úgy tűnik, nem jönnek ki karácsonyozni az új szabályozások miatt.

De ma rajzoltam, erre egészen büszke vagyok.

5 megjegyzés:

  1. Júj, cuki ez a kép!
    Műfenyőt vettetek vagy igazit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom:))
      Igazit, meghozza cserepeset, mert nem volt szivem vagottat venni - de hogy kert hijan mit kezdunk vele,az majd a jovo en problemaja lesz :D

      Törlés
    2. Haha, a cserepes verzió nekem is eszembe jutott, de igen, elég szivatós, mit csinálnék vele utána? Viszont max lesz egy fenyőfátok a nappaliban, és idővel átlyuggathatja a plafont, az trendy, és természetközeli érzést kelt majd.
      (És ki kell találni neki nyári szerkót, hogy az év minden szakaszában csinos fa lehessen, ne csak ilyenkor!)

      Törlés
  2. Gyonyoru rajz <3
    Uristen, hogy birjatok futes nelkul? Hosok vagytok. (Vagy csak brittek :D)
    Nalunk mar november eleje ota megy, de igy is kockara fagyok. Altalaban 19 fok korul van a lakas, eleg szar a szigetelesunk, nem nagyon eri meg annal melegebbet dongetni, ugyis csak az utcat futjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:))
      Hát egyre nehezebben :'D nem tudjuk, hány fok van bent, nincs hőmérőnk, de a legfelső emeleten lakunk, ha süt a nap, befűti az egész lakást, de hát Angliáról beszélünk, szóval :') de eléggé motivál, hogy elektromos a fűtés, tavaly a téli hónapokban megduplázta a számlát, amikor bekapcsoltuk...

      Törlés