2022. május 28., szombat

Esküszöm nem lesz ez mostantól egy IELTS rinyablog, de

marhára nem volt kedvem lefoglalni a következő tesztet, az egóm még nem heverte ki az előzőt, meg nincs kedvem elkezdeni tanulni, amúgy is nyüszi és nyafi,

aztán ránéztem a jövőheti munkabeosztásomra és beleolvastam a munkahelyi chatbe.


Booking intensifies.

A repülőn hazafelé kiolvastam az első Máraimat, A gyertyák csonkig égneket, és majdnem sírtam, mert amúgy nem tetszett annyira, de el is felejtettem, hogy milyen érzés magyar írótól olvasni: amikor elsőre és erőlködés nélkül tudok olvasni a sorok között, átjön minden utalás, a történelmi és kulturális háttér, és a szavak pontos jelentése és súlya magától értetődő, és nem tanult és kicsit kínlódós.

A jövőhéten a királynő Platinumévfordulója lesz, szóval vettünk királynős bögrét, királynős kekszet meg kidekoráltam a lakást brit zászlókkal, mert örülünk, hogy itt lehetünk.

Ja és ha eddig nem gondoltam volna, hogy kicsi a világ, két volt iskolatársammal is összefutottam a héten, az egyik Németországból jött haza és a 74es trolin találkoztunk, a másik meg a reptéren jött oda hozzám és itt lakik a szomszéd faluban.

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy rögtön jelentkezel a következőre! Én egyebkent mar harom eve a szakmamban dolgoztam Angliaban, amikor jelentkeztem az IELTSre. Nem kellett az egyetemi tanfolyamra végül, de jólesett a lelkemnek, hogy átmentem és megcsináltam. A munkám miatt a szövegértés és a beszéd felkészülés nélkül is jó lett (azt hiszem a beszed 8.5 lett es a szovegertes 7.5); de az írásbelire (az esszékre) még így is készültem pár hetet, és alig lett meg a band 7.
    Nem akartalak korábban megijeszteni, bocsi :D, mert olyan jóízűen szabotáltad a készülést :)). De jó lesz a következő, biztos vagyok benne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy sikerült bekerülni? Engem sajnos nem engednek szakmában dolgozni, amíg nincs HCPC regisztrációm, asszinak meg jelentkezek már mindenhová a megyébe (beállítottam indeeden, hogy küldjön róla értesítőt, ha raknak fel újat x mérföldes körzetben), de arra meg nem kellek:'D
      Talán tényleg jobb volt, hogy nem tudtam róla, mi vár rám, vidámabban teltek az önszabotázs napjai:'D csak az bosszant különösen, hogy MAJDNEM meglett, az írásbeli lett 6 (6.5 kellett volna...), minden más meg 7.5. És köszi a bíztatást, tény, hogy már jobban tisztelem a vizsgát és becsületesen készülni is sokkal motiváltabb vagyok:D

      Törlés
  2. Hmm...nem tudom: jókor voltam jó helyen? Ehhez ismerned kene a szakmamat es a mi kovetelmenyrendszerünket.. Mindenesetre, már szerződéssel jöttem ki, es az egyetemi kepzesunk elfogadott volt az EUban, a regisztraciot meg az angolokkal egyutt csinaltam par evvel kesobb, a korosztalyomnak megfelelően. Nalunk a kamarai regisztraciohoz az MsC kepzes utan kell egy ujabb egyetemi tanfolyam (kb egy eves kepzes az Msc utan par evvel).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj ne haragudj, hülye vagyok, a brexit előtt ha jól rémlik, másképp működött ez az egész.
      a férjemre irigykedem a legjobban, ő beírta a CVjébe, hogy van diplomája, és senkit sem érdekelt:D következő életemben ITban akarok dolgozni.

      Törlés