2014. január 4., szombat

Én sosem szerettem a bőrdzsekis rosszfiúkat.
Nem akartam motorokon kapaszkodni és fejem két tetovált váll közé hajtani, nem akartam erőszakos, sör- és cigiszagú csókokat. Nem vágytam kiszámíthatatlanságra, váratlan eltűnésekre és felbukkanásokra az életemben. Nem akartam senkit megmenteni, jó útra téríteni.

Egyszer a nővérem, amikor még jóban voltunk (az se tegnap volt), mutatott egy képet aktuális kedvencéről, egy fehér atlétatrikós, vékony, tetovált srácról, hogy ugye, milyen helyes. Nem szóltam semmit, mire pikírten megjegyezte: ja tényleg, neked csak a Dolhai féle nyálgépek jönnek be.

Erre ugyancsak nem szóltam semmit, de később rájöttem, igaza volt. Dolhai Attila szerintem mai napig jó pasi, és most sem tartanék igényt arra az atlétatrikós rosszfiúra.
Én boldog vagyok az én "nyálas" párommal, aki ugyan egy pszichopata és van bőrkabátja is, de előbb leszáll a buszról és lesegít azon a veszedelmes három lépcsőfokon, az első munkanapomon rezzenéstelen arccal vett tőlem egy körömlakkot, az első egyetemi előadásomra az előadó ajtajáig kísért, és megnézte velem a színházban a Rómeó és Júliát (ráadásul úgy, hogy tőle kaptam a jegyeket).

Szeretek rá hercegként tekinteni, és jó érzés királylánynak lenni mellette. És szerintem minden lány megérdemelné, hogy így viselkedjenek vele.

Ez az egész egyébként a régi képek között nézelődve jutott eszembe.
Tipikus rosszfiú, nem?

4 megjegyzés:

  1. A jófiúk a legjobbak :) Nagyon aranyos ez a kép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valamiért nem mennek el a válaszaim...
      szóval énis 100%osan jófiúpárti vagyok:)
      (amúgy ő az előző cicánk, Dorcival még hardcore-abban szoktak cukulni, de kinyírna, ha arról is raknék ki képet)

      Törlés
  2. Illedelmes, de férfias jófiúk rulz!! :)
    Néhány lány fiatalabb korban még a másik végletre vágyik, de szerintem előbb utóbb úgyis mindenki a jófiúknál köt ki. Csak addigra az összes jófiú foglalt, háh.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyszerűbb nem is vágyakozni a "majd miattam megváltozik"-ra, legyen eleve imádnivaló:)
      aki meg elbénázza... fel lehet iratkozni a végtelen várólista végére. nyehehe

      Törlés