2014. január 23., csütörtök

Things I Love Thursday


(nem irigylem azt a néhány embert, aki követ instagramon, nem csinálok semmit egy hétig, aztán csütörtökön feldobok egy halom képet a macskámról meg hogy mit ettem)

♥ tetkóhoz asszisztálni és lefogni a kérdéses testrészt ♥ EXTRA SZŰZ KÓKUSZZSÍR - mióta vadásztam, de ez tényleg minden várakozást felülmúlt, elképesztő hatása mellett isteni kókuszos süti illata van ♥ "remekül vezetek" - apukám mindig fogja a fejét, hogy ahhoz képest, hogy szökőévente vezetek, milyen jó sofőr vagyok ♥ elkísértem apukámat fogorvoshoz, mert egyedül nem mert - másfél óráig ültem kint a váróban és olvastam ♥  saját kenyér ♥ csicseriborsó leves ♥ krumplitortilla - még Medvegy munkatársai is megdicsérték, milyen guszta ♥ izomláz, amitől mozdulni is alig tudok ♥ My Mad Fat Diary - tényleg jó, pedig nem akartam ♥ fahéjas nemkávé ♥ visítva röhögve birkózni - a felénél magamhoz ragadtam a telefonom, úgyhogy most van egy rakat elmosódott képem eltorzult fejekről és kormos testrészekről ♥ 47 ronin - hazaúton végig pattogtam, annyira tetszett ♥ fehérjepalacsinta - nem tudom, mi járt a fejemben, amikor az egy kilós fehérjeporból kiválasztottam a csokis marcipánosat. körülbelül a harmadik fogyasztás után már rosszul voltam tőle, azóta elég kinyitnom a zacskót és forog a gyomrom. így viszont... isteni! ♥

1 megjegyzés: