2014. január 25., szombat

Zsófitól loptam, mivel nem volt túl hosszú, megtetszett. Elég gyakran csórunk egymástól ilyeneket, úgyhogy semmi megbánást nem tanúsítok.

1. Do you have any regrets?
Igazából nincs, mert akármit tettem vagy nem tettem, hozzájárult ahhoz, aki most vagyok.
Amúgy már kapásból rávágtam volna, hogy nem kellett volna kémia szakra mennem, de igazából összességében jól éreztem magam, és közeli barátaim közül ott ismertem meg párat.

2. Do you have a deep, dark secret?
Sok kis titkom van.

3. Have you ever hurt someone?
Próbálok odafigyelni mások testi-lelki épségére, de akaratomon kívül biztos sikerült.

4. Have you ever self-harmed?
Még régen, amikor sok hülyeséget csináltam, csak, "hogy tudjam, milyen", néhányszor megvágtam magam. Akkora nagy megkönnyebbülést nem hozott, mint vártam, úgyhogy csak feltűnési viszketegségnek érzem: bibibí nézd milyen bibis a lelkem.

5. How would you like to be remembered?
Bizonyos helyzetekben elmosolyodva: igen, ez tetszene neki.

6. Who are the three most important people in your life?
Kapásból: Medvegy és a szüleim. De egy elég hülye szempont szerint osztályozom az embereket az életemben: ha valami (számomra) nagy esemény lenne az életemben, kiket értesítenék? És ezen a listán pár barátom szerepel még.

7. Was there one event that changed your life and the way you think?
Az a nyári délután az Astorián, egy padon ülve, amikor arra jutottam, hogy otthagyom az egyetemet. Nem volt könnyű és nagyon sírtam (jópáran hülyének nézhettek aznap, az egyetemtől a villamoson párszor elbőgtem magam), de utána annyira megkönnyebbültem, és úgy éreztem, kinyílt a világ... rájöttem, hogy a saját elképzelésem az életemről torz, és nem vezet a boldogsághoz. Márpedig én boldog akarok lenni, és azóta azon dolgozok, hogy ne féljek tenni érte.

8. Would you sacrifice everything for love?
Mindent nem, de elég sok mást gond nélkül.

9. Are you afraid of dying?
A haláltól cseppet sem, elég biztos a hitem abban, mi fog velem történni utána. Csak attól, hogy lassú lesz, vagy fájdalmas, vagyis magától a haldoklástól. Úgy akarok kihunyni, "mint egy gyertya lángja".

10. Have you ever been abused?
Szerencsére nem.

11. Have you ever been in love?
Persze, és nem leszek álszent, Medvegy előtt is voltam párszor rajongva szerelmes, ahogy az ember tizenpárévesen szokott. De egy kiteljesedett szerelem kicsit más, már nem rajzolok szivecskéket a tankönyveim lapjára, de ha ránézek, most is átjár a bizsergés, hogy basszus, mennyire szeretem.

12. Are you happy with who you are?
Néha igen, néha összeverném magam. Lehetnék kicsit felszabadultabb, lazább, és sokkal vékonyabb.

13. Would you ever give up your life to save someone else’s?
Ez most nagyon önző és nem túl népszerű vélemény lesz, de nem. Kockáztatnám az életem vagy hoznék áldozatot a legtöbb szerettemért, de meghalni csakis egyetlen okból lennék képes: a gyerekemért.

14. Have you changed at all in the last year?
Hát, ja. De ezt már fentebb leírtam.
Ja, és sokkal háziasabb lettem! Kész röhej, de remek érzés.

15. Would you ever settle for someone you didn’t feel was “the one”?
Szerencsére erre nem lesz szükség.

16. Is there someone you can tell everything to without fear of judgment?
Jobban belegondolva többen is vannak, mint elsőre hittem.

17. Are you pursuing your dreams?
Igen. Vagyis jelenleg egy helyben toporgok és várom, hogy lehessen intézni a felvételit, de mégis úgy érzem, sínen vagyok.

18. Do actions speak louder than words?
Igen, sőt.

19. Is there something you would never do?
Igen, az anális szex.

20. What makes you uncomfortable?
Elég sok minden. Úgy általában ismeretlen helyzetek, méretemnél kisebb ruhák, kosz, közösen bemenni valakivel a női mosdóba, boltból kijönni, amikor nem vettem semmit... soroljam még..?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése