2014. január 1., szerda

Újévi fogadalmak

1. Naponta fél órát tornázom, hetente ötször. Kifogás nincs, legfeljebb lájtosabb fél órát választok.

2. Elolvasok 50 könyvet...

3. ...és ebből legalább 3 idegen nyelvű lesz...

4. ...másik 4 pedig a Gyűrűk urák és a Hobbit.

5. Minden edzés és kiolvasott könyv után dobok egy százast egy erre a célra kialakított kalandperselybe. Az összegyűlt zséből valami "kalandot" finanszírozok.

6. Hetente produkálok egy rajzot vagy mázolmányt.

7. Ugyanígy naponta időt szánok az írásra.

8. Mindig főzök, nincs kifogás. Nekem gyakorlás, Medvegynek fincsi házikoszt, a családnak komoly financiális segítség.

9. Megfontoltabb leszek anyagilag. Minél kevesebbet szórok el feleslegesen, annál több marad nyaralásra vagy hasznosabb dolgokra.

10. Naponta foglalkozom egy kicsit a némettel vagy duolingón az olasszal.

11. Rendben és tisztán tartom az otthonomat, na nem teljesen, épp csak annyira, hogy öröm legyen hazaérkezni.

12. Keresek valami munkát, hasznossá teszem magam.

13. Indulok egy futóversenyen.

14. Gyakrabban találkozom a barátaimmal.

15. Nem sumákolom el az arctisztítást- és ápolást.

16. Lekorlátozom a napi nethasználatot, még nem találtam ki konkrétan, de valamilyen időkorlát vagy -határ mindenképpen lesz, elkerülendő az egész napos gépen függéseket.

17. Megtanulok bal kézzel írni.

2 megjegyzés:

  1. Sok sikert a megvalósításhoz! :) Na meg boldog új évet is! :)
    17-ből 13 vagy ugyanígy, vagy hasonló formában, de szerepel az én listámon is. A netkorlátozást úgy oldottam meg, hogy a gépem töltő nélkül csak fél órát bír ki, így addig gyorsan átfutom a kedvenc blogjaimat, amikor kikapcsol töltőre teszem és megy vissza az asztal alá. Ha nincs szem előtt, eszembe nem jutna gépezni, ebből is látszik, hogy nálam ez csak pótcselekvés volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ARGH, nem küldte el a megírt kommentem...
      szóval köszi, neked is boldog új évet! (meg mindenkinek, ez valahogy lemaradt...) meg persze kalappal nekünk és minden fogadkozónak:D
      Amúgy ezt az aksikorlátozást bevezetem, remek ötlet, az enyém olyan négy órát bír - annyi bőven elég kell legyen egy napra, még az én kemény függésemmel is:D

      Törlés