2014. január 10., péntek

Things I Love Friday



♥ egész héten normálisan ettem... ♥ ...és eddig minden nap tornáztam! ♥ hányszor ér beletenni ugyanazt a mákos kekszet a gyűjteménybe..? ♥ a macska reggel rám telepedik és még egy órán át az ágyban tart ♥ gyűlik a zsé a kalandperselyembe ♥ eddigi legkellemesebb plazmaadásom ♥ első lettem Szókirakósban! hajnali kettőkor, de akkor is ♥ almás-zöldteás fogkrém ♥ Joanne Harris - Egész évben karácsony ♥ Thomas Dormandy - A Fehér Halál ♥ Dorc a hidegben hájacskát és melegebb bundát növesztett - ilyenkor olyan pufi és egészen barna ♥ napsütés! napelemmel működöm ♥ egyre ritkábban kapcsoljuk be a tévét és inkább zenét hallgatunk ♥ hajnali kettőkor csikiháború és röhögcsélések ♥ Van Canto - My Voice - fenének nem jönnek ide, vagy legalább Bécsbe koncertezni... ott üvölteném nekik az első sorban, hogy You hear my call, Wide and tall, Yes, I can be heard! My voice is strong, Builds a wall around - Every single word! I'm hunting high Hunting low, I am everywhere, My voice is there Fills the air, My voice can be heard! még egy metálacapellát, akiknek ráadásul ilyen feelgood szövegeik vannak ♥

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Életem Párja mutatta még régebben, de akkor leragadtam annál, hogy "hihi, RAKATAKARAKATAKA". Most bezzeg én üvöltetem éjjel-nappal, ő meg már unja, de ez van:D

      Törlés