2014. március 16., vasárnap

Életemben először hánytam szombat este egy Burger King parkolójában.

A valóság sajnos közel sem annyira badass, mint ahogy így, egy mondatban hangzik.
A nemzeti ünnepet még megünnepeltük egy tök jó kirándulással, egész nap pörögtünk, csak hazaérve éreztem, valami nincs rendben. Körülbelül tíz perc alatt jutottam az enyhe hányingertől a vécékagylóig, és ezt ciklikusan váltogattam este hattól éjfélig. Medvegy szolidaritásból velem tartott kilenctől hajnali háromig, úgyhogy a három órás átfedésben felváltva vezettük a porcelánbuszt.

Ez volt az első felnőtt betegségem, amikor anyukám csak szállította a ropit és megkérdezte, ugye nem vagyok terhes, de magamnak fogtam a hajam és egyedül kellett győzködnöm magam, miközben forgott a lakás és a dupla paplan alatt is olyan intenzitással rázott a hideg, hogy még most is fájnak az izmaim meg a bőröm, hogy ez csak természetes immunreakció és azért megmaradok.
(Egyébként jobb volt így. Medvegy már megszokta, hogy ha nyomorult vagyok, nem igénylek tutujgatást, csak annyit, hogy időnként lapogassa meg a fejem, vele ellentétben, aki csakis főállású ápolónő és tetemes mennyiségű tea mellett képes meggyógyulni.)

Amúgy lett egy kocsink.

2 megjegyzés:

  1. Na innen (is) látszik, hogy még totál nem vagyok felnőtt, hogy én hányni is csak akkor tudok teljes lelki nyugalommal, ha anyám fogja a hajam és nyugtat közben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tökéletesen megfelel zárt fürdőszobában, egyedül vagy felhangosított tévé mellett:D

      Törlés