2014. március 31., hétfő

Életemben először kifogtam egy fodrászlányt, akinek amikor mondtam, hogy növesztem a hajam, onnantól mindig mutatta, rákérdezett és jóváhagyatta, hogy ennyi jó lesz? Kicsit idegesített, mert hozzátettem, hogy amennyi szükséges, az lazán mehet a levesbe, de azért meghatott, mert tényleg csak a töredezett végeket vágta le, ami hosszban szinte észrevétlen, ám minőségben elképesztő javulást hozott.

Amúgy évek óta nem volt ilyen hosszú a hajam. Ebben látszik leginkább, hogy már nem a szüleimmel élek, mert anyukám régebben ilyenkor mindig elkezdett piszkálni, hogy milyen hosszú már a hajam és vágassam le, én pedig egy idő után meguntam és tényleg levágattam.

Mellékelve pedig egy ábra, egészen friss, még reggeli morcot is tartalmaz.
#nofilter #nomakeup #igaziarc #bénaminőség #yolo #swag

2 megjegyzés:

  1. Kééééééééééééééééééééééééééééépet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem hosszú, másoknál ez még merész rövid fazonnak számít, de mivel életem során ritkán ért a vállam alá a hajam, most el vagyok ájulva tőle:)

      Törlés