2014. március 13., csütörtök

Things I Love Thursday

Nagyon régen nem volt, egyszerűen kiment a fejemből... Pedig annyira szeretem, és jól is érzem magam utána.


♥ neves nyaklánc ♥ nem voltam olyan béna a konyhán ♥ a nemzetközi menüben volt tofu, én faltam fel az egészet ♥ vettem új pólót Medvegynek - és még tetszik is neki! ♥ új táska nekem - imádom ♥ életem második fizetése! - matekot korrepetáltam, ugyanannyit kaptam érte, mint egy nap szívásért a müllerben ♥ pózoltam anyukámmal ♥ Medvegy holnap vizsgázik ♥ "Csinálok almás rétest" "Nem szeretem az almás rétest" "Van egy olyan érzésem, hogy azért el fog fogyni" *kiveszem a sütőből, elfordulok, mire visszanézek, hiányzik az egyik rúd* ♥ Római vakáció ♥ Csajos Hétfők ♥ kaparós sorsjegyen nyerni ♥ belefulladni a könyvtári könyvek kupacába ♥ túléltük anyósék látogatását ♥ FUTUNK! EGYÜTT! ♥ alma, körte, narancs ♥ saját kenyerem ♥ kész a felvételi. már csak ülnöm kell és várni ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése