2014. március 5., szerda

Nagyon nem tesz jót, hogy munkanélküli nemdiák vagyok.
Egyrészt állandó nyári szünetben élek, sokszor csak a fogamzásgátlómnak hála tudom, milyen nap van (már az első hét után utáltam a nyári szüneteket). 
Túl sok időm van gondolkodni, állandó párbeszédeket folytatok magamban, ami szintén nem jó, mivel oltári nagy s.ggfej tudok lenni. 
És az egyik legrosszabb, hogy mivel Medvegy és a barátaim dolgoznak és/vagy tanulnak, alig van idejük rám, ezért egyre kevesebb az életemben a színvonalas emberi kapcsolat. Ebből kifolyólag egyre nehezebben viselem a sok hétköznapi idiótát az utcán, boltban, plázában, tömegközlekedés közben. Kezdek olyan lenni, mint egy mesebeli remete, utálom az embereket, idegesítenek (nemrég piacra kellett mennem, megrázó volt rádöbbenni, mennyire taszít, hogy szóba kell állnom emberekkel, ha élelemhez akarok jutni).

Nagyon nagyon nagyon nagyon (x100) várom, hogy megint egyetemre járjak.

UPDATE: Elolvasva Medvegy megnyugtatott, hogy nem leszek remete, hanem bolond macskás nő.
Sokkal szebb kilátás.

3 megjegyzés:

  1. Én egyetemre járok és dolgozom mellette, és mégis dettó ugyanígy érzek az emberek iránt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem hiszem, hogy sokat változna a helyzet, de még reménykedem, hogy a jövőben azért nem kell házhoz rendelnem a teszkóból (ha már az önkiszolgáló kassza is túl soknak minősülne, ami jelenleg istenek ajándéka).

      Törlés
  2. Ezt én is írhattam volna. :)

    VálaszTörlés