2014. március 10., hétfő

Kalandok

Zsófi nagyon nagy hibát követett ma el, amikor rám hagyta, hogy bezárjam a könyvtárban a cuccainkat a számkódos szekrénybe. Ugyanis a sokszáz (talán ezer) használat után ma sikerült elbénáznom valahogy, és sehogy nem akart kinyílni a szekrény.
Úgyhogy hívhattam a biztonságibácsit, aki többször visszakérdezett, hogy biztos? Igen, biztos ilyen szerencsétlen vagyok, haladjunk. Jó, akkor elő a jegyzőkönyvet. Mi van a szekrényben? Hát, két fekete kabát, egy fekete sál, egy doboz macskakaja meg egy zacskó gumimaci. Itt mindketten belekuncogtunk, aláírtam és mentünk feltörni a páncélszekrényt. Kinyitotta végre, a macskakaja láttán megnyugodott, hogy nem csak eltévesztettem a számot és egy idegenét próbáltam felfeszíteni, mi pedig felöltöztünk és én kipekáltam az ezerkétszáz tanulópénzt.
Szóval elég drága sztori volt, sokat fogom majd mesélni, hogy megérje valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése