2014. március 11., kedd

Ha valakinek facebookon a profilképe nem őt ábrázolja, hanem egy idegen csajt, animefigurát, állatkát, tájat vagy nagy megmondást, arra a következtetésre jutok, hogy az illető ronda.

Ha pedig nem a saját neve van megadva (nem hiszem, hogy sok embernek "Vagyoook" a vezetékneve vagy valamilyen állat a keresztneve, nem is beszélve a sok spanyol, olasz nevű emberről. Ja, meg a sok Sophia/Emily/Daisy Gore/Macabre/Silence/Princess/Chaos, akinek a szülei Kovács István és Kovács Istvánné), azokat simán elkönyvelem hülyének.

4 megjegyzés:

  1. Ezen már én is gondolkodtam.
    Megkérdeztem egy ismerősömet, akinek valami kitalált neve volt, meg nem az arcképe, hanem valamilyen wowos figura. A válasza az volt, hogy szeretné, ha senki sem találná meg. Akkor meg minek van fent?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez is egy remek kérdés. Az emberek néha hülyék.

      Törlés
  2. Nekem is ezt mondta egy ismerősöm. Állandóan változtatja is az álneveit, egy darabig nem is tudtam, hogy hívják valójában. Mert minden idióta megtalálja különben. Szerintem senkit sem kötelező visszajelölni, de mindegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész sok biztonsági beállítás van, amikkel ezt meg lehet oldani, szóval nálam ez nem mentség:D

      Törlés