2014. június 10., kedd

Hosszú haj, pro és kontra

KONTRA:
- nyáron csak összefogva tudom elviselni, annyira melegít
- macerás mosni
- hajvégápoló kell a végére, hogy ne legyen száraz
- a hajvitamintól minden szőröm gyorsan nő
- az az érzés, amikor a vizes haj hozzáér a hátamhoz
- iszonyúan melegít
- szárítgathatom minden torna után
- fél év, mire megszárad
- könnyen elveszti a tartását, lehúzza a súlya
- a mellettem alvó Ember orrába-szájába-szemébe megy
- hajszálak mindenhol
- egyre nehezebb úgy összefogni, hogy a vége ne legyen vizes a zuhany alatt
- fésülködés
- említettem már, hogy mennyire melegít..?

PRO:
de hát olyan szép hosszú...

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ma egész közel kerültem a levágásához, de "olyan szép hosszú"...

      Törlés
  2. Na, ezt már megbeszéltük, nem csinálsz hülyeséget a hajaddal!!

    VálaszTörlés
  3. és jobban belegondolva az egyetlen pro veri az összes kontrát :D én is mindig ugyanide lyukadok ki

    VálaszTörlés
  4. Ne is mondd, állandó dilemma nálam is :D mondjuk én imádom a vizes hajamat érezni a hátamon.

    VálaszTörlés