2014. június 28., szombat

Tegnap Medveggyel összefutottunk a Bajza utcánál. Én biciklivel voltam, ő gyalog, úgyhogy hazáig toltam Waltert - kivéve a Városligeten keresztül, ahol Medvegy tekert, én pedig felültem a csomagtartóra, és közben a fülébe kiabáltam az aktuális pletykákat. A márkás bőrtáskám kicsit elcsúszott és egy kis foltban megkoptatta a kerék, de őszintén nem bánom, mert legalább valahányszor rá nézek eszembe jut ez a hülye péntek délután.

Ma megint voltunk gyúrni. Utána remegett a lábam és előre félek, hogyan fogom a számhoz emelni a fogkrémmel nehezített fogkefét. Abba már bele sem merek gondolni, holnap hogyan fogok leülni a vécére.

Aztán biciklizni mentünk, és kaptam Medvegytől egy olyan dobozt, ami elvileg jól zár, szóval a jövőhéten ismét ehetek főtt ételt. Egy hónap után. Wow.

Rákaptunk a Bob Burgerfalodájára, egészen zseniális, minden szereplőt imádok, de a legjobban Tinát és Louist. Meg Jimmy Juniort. Meg Gene-t. Meg természetesen Bobot.
Ja, és feminista könyvet olvasok, amiből rájöttem, hogy mégis feminista vagyok, de azért inkább nem dicsekszem vele, mert nem akarok egy kalap alá kerülni Beyoncéval és a többi agyalágyult szőröshónaljú "rape-kultúrát" kiáltó amerikai tumblerszökevénnyel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése