2014. június 13., péntek

Things I Love Friday


♥ munka és minden vele járó dolog: vannak főnökeim, kollégáim, céges email címem, beléptetőkártyám meg minden ♥ minden félelmem ellenére mindenki nagyon kedves, és én sem vagyok olyan béna ♥ de közben azért nem kell megszakadni, kiolvastam egy könyvet és németeztem is ♥ Medvegy újra gyúrni jár - imádom utána a bedurrant bicepszét fogdosni ♥ építettem bunkert ♥ új fajta fagyik a Szamosban! a Baunty és mascarponés eper már tesztelve, még érdekelne a sóskaramelles is ♥ kipróbáltam a chiamagot - finom! ♥ az eddigi tötymörgős futás után kipróbáltam az intervallt - minden sarkon hányni akartam és kétszer majdnem elájultam, de ISTENI VOLT ♥ előkerültek a tavalyi nyári szandáljaim - ilyenkor mindig úgy megörülök nekik, mintha újak lennének ♥ meleg! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése