2014. június 26., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ voltunk együtt gyúrni... ♥ ...utána napokig nem működtem fájdalommentesen ♥ Medvegy a szabadnapján meglátogatott és hozott sütit ♥ ÚJRA LESZ A MOZART! AZ OPERETTBEN!!!!!! - hát én alig fértem a bőrömbe, amikor megtudtam, hát még amikor jegyet kaptam rá Medvegytől... ♥ kék körmök ♥ Kazuo Ishiguro: Ne engedj el ♥ sportot űzök abból, hogy minél undibb kajákat vigyek magammal: az ott müzli joghurttal, ma kakaós zabos chiapudding volt, ami masszív hasmenésnek nézett ki befőttes üvegben ♥ Medvegy nézett sátrat és kempingeket, már mindkettőből vannak kiválasztottak ♥ biciklivel mászkálni - szerelmes lettem a szabad közlekedésbe ♥ randi BFFemmel - néha sokáig nem találkozunk, de aztán mindig rájövök, nem véletlen a titulusa ♥ norbiápdét croissant - ISTENI volt ♥ Lindt csoki ♥

2 megjegyzés:

  1. Imádtam én is a Mozartot, jó párszor láttam :) A hasmenéses részen meg az asztalra borulva röhögtem XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádtam, a szívem szakadt meg, amikor levették... pedig szerintem messze a legjobb musical volt az Operettben, Budapesten, az országban... najó nem túlzok, de tényleg nagyon jó volt, remélem, nem rontják el a felújítással:)

      (amúgy tényleg úgy nézett ki, ilyen barna darabos trutyi, látni kellett volna a kollégám arcát, amikor előkaptam hozzá a kanalat:D)

      Törlés