2014. június 4., szerda

Siralmas az anyagi helyzetem.
Haldoklik a laptopom (először megtört a töltő, már arra sem volt pénzem, erre lassan az aksit is cserélni kéne), be van sózva a seggem (= nagyon rajtam van a mehetnék, és jellemzően nekem nem elég a belföld), és persze megvannak a szokásos igényeim könyvekre, ruhákra és flancos egészséges kajákra. Az esküvőről nem is beszélve.
Munkám ugyan elvileg lesz a nyárra, de mivel nem luxusprosti vagy miniszterelnök leszek, kizárt, hogy mindre jutna.

El kéne kezdeni lottózni, vagy felrakom vaterára az egyik vesémet.

3 megjegyzés:

  1. Milyen a vércsoportod? : D

    Amúgy hasonlóan érzem magam én is, együtt érzek, miniszterelnök még lehetnék..
    De inkább lottózok, mondjuk egyesnél nagyobb eddig nem volt sose. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nullás, szóval vihetné akárki:D

      Én egyszer nyertem ötszáz forintot kaparós sorsjegyen, aztán elfelejtettem beváltani... szóval igazából meg sem érdemlem-.-

      Törlés
    2. Az úgy szép, még egyszer élhet veled egy exalkolista, kellhet a májad is. :D

      Az is szép, én szerintem egy vetélkedőn nyertem utoljára, valami történelmi kvízen.. :D

      Törlés