2015. június 14., vasárnap

Vettem magamnak egy olyan egybe rövidnaci-felsőt, rövid overallt, fasztudja komolyan, hogyan hívják, de egyből Hannah jutott eszembe az egyik epizódban.


Külön megjegyeztem, mert szerintem ritka előnytelen volt, de most magamnak is akartam egyet, és tudtam, hogy előnytelen lesz, de olyan könnyű az anyaga, és puha és cuki (kis madarak meg virágok vannak rajta), hogy egyszerűen nem érdekelt.
Szóval ezt viselem most. Elég durván a komfortzónámon kívül van, mivel megszoktam, hogy a felsőtestemet hangsúlyozom és próbálok úgy tenni, mintha semmi látnivaló nem lenne deréktól lefelé.
Medvegy még nem látta, most feszülten várok.
Bárcsak ilyen bevállalós mernék lenni a négy falon kívül is.

UPDATE: iszonyú bizarr vécére menni benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése