2016. április 12., kedd

#16 - 101/1001

16. venni 5 új CDt

Jellemzően német nyelvterületen vásárlok CD-ket, és ennek két oka van:
1: röhejesen alacsony árak - a luxi kiadású Imaginaerum dupla CDmet öt darab euróért vettem Münchenben;
2: lényegesen nagyobb kínálat a német metálbandáktól - próbált már valaki itthon Subway to Sallyt, Saltatio Mortist vagy Schandmault venni..?

Szégyen, de olyan régóta húzom már ezt az ötöt, hogy nem emlékszem az első kettőre... Utolsónak viszont a Lindemanntól a Praise Abortot szerettem volna megvenni, de a hétvégén Bécsben járva megláttam a legújabb Van Canto albumot, egyszerűen nem volt kérdés.
(pedig általában biztosra megyek, erről meg addig nem hallottam egy számot sem és spotify-ra sem került még fel)

METAL VOCAL MUSICAL!!!!!!!
A kétszáz forint pedig szokás szerint meg a perselybe.

4 megjegyzés:

  1. Szia, elnézést, hogy neked is írok. De rátaláltam a barátod, illetve ahogy olvastam, már a férjed blogjára. Most biztos nézek nagyon, hogy mit akarhatok,főleg h nem is az adott témához kapcsolódik a megjegyzésem. Tehát a lényegre térve, elolvastam a cikket, amit írt arról, hogy asperger-szindrómás. Írtam hozzá egy rövid üzenetet, nem tudom, hogy még használja e. Fontos lenne a véleményetek. És elnézést h ide írok. Üdv.:Adri

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés