2016. április 8., péntek

Az úgy volt, hogy elmentem a Hádába új nadrágot venni magamnak (a tavalyi nagy kedvenc már erősen formátlanná vált a szezon végére, az egy megmaradt tavaszi nadrágom pedig olyan mértékig csipőnadrág, hogy minimális hajolásnál is kivillan a fél fenekem).

Öröm és boldogság, nem túl gyakran, de előfordul: megtaláltam pontosan azt a nadrágot, amiért mentem: fekete, addig ér és úgy áll, ahogy kell. Nem is volt kérdés, meg is vettem - meg még egy farmert, három blúzt, egy új táskát és a menyecskeruhámat* az esküvőnkre.

Wut.



*vagy hogy hívják azt az izét, amit az ember lánya a szertartásos királylányruha után visel a kajához meg egyebekhez

művészi sneak peek

4 megjegyzés:

  1. uuuu dejó ez a cucc *.* elölről nincs sneak peak? *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd csinálok normálisat, csak a legtöbbön hülye fejem és hurkalábam van:D

      Törlés
  2. Én is így jártam szerdán. Bementem egy pólóért, amiből időközben lett egyből 3 is, aztán egy cipő és egy tavaszi kabát :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam általános szabály, hogy ha valamiért konkrétan megyek, veszek ezer mást - csak azt nem, amire szükségem van:'D Ez most kivétel, mert végre azt is kaptam, amiért mentem:D

      Törlés