2016. április 21., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ Minden héten rácsodálkozom, hogy mennyi jó dolog történik velem ♥ biciklizni a napsütésben ♥ Vivicitta ♥ vasárnapi vásárlás!!! ♥ Van Canto: Voices of Fire - csak azért vagyok dühös, mert még nem elérhető spotify-on, pedig annyira szeretnék futni rá ♥ TESI LETUDVA ♥ kedves SMS az OVSZ-től - anyukám szerint ez része a lelkiismeretemre hatásnak, de tény, bevált ♥ újra mehettem plazmát adni - aztán rögtön derült égből jött az orvosi vizsgálat, de ez legyen a legnagyobb bajom ♥ eredeti orosz pirog - most jöhet a feladat, hogyan fogom én ezt reprodukálni... ♥ Stephen King: Rémálmok bazára - amilyen vaskos, remélem jó időre leköt majd ♥ répafasírt - megkívántam, összedobtam, és most szerintem ráfüggtem ♥ futás ♥ turistának néztek - bóknak veszem, ha nem tűntem olyan búvalb.szottnak, hogy helyinek véljenek ♥ írás ♥ lelkesedés a szakmám iránt - időnként felbugyog bennem a gyűlölet egy-egy lélekölő előadáson ülve, de igen, ezt akarom ♥

7 megjegyzés:

  1. Uuu, pirog, mi folyton azt esszük mostanában (ezért nézünk már megint ki úgy, ahogy :P). Hol ettetek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, hosszú sztori:D BFF vendégségben volt egy közös ismerősünk orosz családjánál, és említette a háziasszonynak, hogy régóta szeretnék pirogot csinálni - mire küldött nekem kóstolóba és megígérte, hogy ha legközelebb csinálja, leírja és megkapom a receptet:D
      Amúgy isteni finom volt, hajszálvékony tészta, és répás-tojásos töltelék... szóval most várok:D

      Törlés
    2. Uuu, az jól hangzik :P Mi a Pirog-da!-ból szoktunk rendelni, nagyon olcsó és nyammmmmmmmm :D

      Törlés
  2. Hű, írod le nagyongyorsan annak a répafasírtnak a receptjét!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://www.nosalty.hu/recept/zabpelyhes-repafasirt-hagymasan
      Ezt használtam alapul, csak zsemlemorzsa helyett zablisztet és zabkorpát tettem bele - de én zabmániás vagyok, szóval nem feltétlenül számít:D joghurtos majonézbe tunkoltam, és most szerintem összeütök még egy adagot :3

      Törlés
    2. azt hiszem a héten ez nálam is a menüre kerül :D

      Törlés