2016. április 14., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ sikeres Hádás túra ♥ esküvői ruha... vagy valami olyasmi. ettől olyan valódinak tűnik a dolog ♥ Bécsi kirándulás szombaton ♥ új Van Canto album ♥ új kulacs - lila! ♥ egy tárgy mellett pipa neptunban ♥ ÁLLÁSINTERJÚ - fostam, mint állat, de ♥ MUNKA - megkaptam! (köszi Zsófi:)) majd mesélek részletesen, ha a szerződést is aláírtam ♥ szakest - megnyugodtam, hogy nem fogok éhenhalni a diplomámmal ♥ bioboltos túra - mások plázázni járnak, én így mulatok ♥ cukormentes, steviás lekvár ♥ VISSZATÉR A VASÁRNAPI NYITVATARTÁS ♥ Murakami Haruki: Miről beszélek, amikor a futásról beszélek? - ezen a héten inkább olvastam futás helyett, de a mentális futás is valami, nem..? ♥

4 megjegyzés:

  1. Hát igazán nincs mit, remélem jól fogod érezni magad dolgozó nőként :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én:'D De az első néhány kör izgi lesz, az tuti:D

      Törlés
  2. Gratulálok a melóhoz! :) meg a ruhához is, nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm mindkettőt, nem is tudom, melyik nagyobb öröm:))
      (talán a ruha. munkát állítólag könnyebb találni, mint ahogy én beleszeretek egy fehér ruhába:D)

      Törlés