2018. december 16., vasárnap

Calling you, and the search is a mystery

Kopasz macskája csak tetovált, extravagánsan kinéző embereknek lehet? Ha elmegyek egy tenyésztőhöz, hogy énis kopasz macskát akarok, el fog küldeni, hogy jöjjek vissza tíz tetkó és öt piercing múlva vagy ha leborotváltam a hajam, mert nem ronthatom a faj renoméját? Just asking for a friend.

@Fortepan

Én: <a kontinentális éghajlat előnyeit ecsetelve> ...lényegében csak a nyári kánikula és a jegesen hideg tél váltakozik, az élhető tavasz meg ősz kb. két hét, aztán megint jön a fostenger.
Medvegy: Ez tök jó név lenne egy punkzenekarnak. "És most következik a Fostenger!"
*eltelik öt perc, témát váltunk*
Medvegy: <tűnődve> ...és a turnébuszt hívhatnák Fostalicskának is.

Mióta felfedeztem a szójatejet, újra tudok itthon kávézni és határozottan a legjobb módja a napom indításának, amikor a puha, meleg köntösben bevackolok a laptopom elé és elkortyolom a pumpkin spice-os kávémat.

Év végére olvasási válságba kerültem, szóval mostmár bizonyos, ami úgy november óta sejthető, hogy két sikeres év után idén nem lesz meg az 50 könyv.

2 megjegyzés:

  1. honnan van ez a kávéba tehető pumpkin spice izéd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kávé maga pumpkin spice ízű, őaz:
      http://www.beanies.hu/instant-term%C3%A9kek/cookie-dough-117-145-146-147-detail.html
      ISTENI, én ráfüggtem:D

      Törlés