2020. április 18., szombat

Jó dolgok

Milonkánál láttam és támogatom az ötletet, szerintem mindenkire ráfér, hogy kicsit örömködjünk valaminek - mostantól igyekszem minden napra találni valami jót.

- Leadtam a szakdolgozatom, már csak a ppt-t kell megcsinálni a védéshez.
És kb ugyanolyan mértékben szomorkodom és örülök, hogy nem kellett beköttetni és hagyományosan leadni: egyrészt nem tudtam tradicionális leadós fotót csinálni a kis barátokkal, másrészt viszont mennyivel környezetbarátabb! kényelmesebb! és nem utolsó sorban olcsóbb! megoldás volt ez így.

- Új Nightwish album szokás szerint addiktív új számokkal! Lehet beteg dolog, de néhány Nightwish számnál konkrétan érezni, hogy Tuomas simogatta magát a komponálás közben, hogy mekkora nagy tehetség ő és milyen csodálatos zenész (khm Storytime, Élan, Music vagy Shoemaker) - engem meg nem érdekel, mert ezek a számok nekem készültek és abszolút az én lelki frekvenciámon szólnak.

- A HAJAM, imhol balra filter meg mindenféle állítgatás nélkül. Az eredeti terv az alsó fele volt, ebből alsó harmad lett, de egyelőre megtartom így, annyira tetszik - festék maradt bőven későbbi korrekcióra, meg hát az idő sem szorít.

- Elraktam a téli- és elővettem a nyári ruháimat és átválogattam a táskáimat is, megint leszelektáltam egy jó kupacnyit. Azért boldoggá tesz, hogy az utóbbi évben jóval kevesebb ruha kerül a háztartásba, mint amennyi elhagyta (és ennek kb. a 20%át viseltem ténylegesen, ami amúgy továbbra is szégyen).

2 megjegyzés:

  1. Jó, hogy mondod, kicsit leálltam a hálanaplóval, ideje újra elővenni.

    A hajad meg marha jó, nagyon szép árnyalat és jól is mutat, nem ugrik ki az átmenet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:)) hátulról van benne egy kis lépcső, de azt majd javítom legközelebb:D

      Törlés