2020. április 26., vasárnap

már jobb

Szerencsére nem tartott sokáig az előző bejegyzés nyomora, sőt, utána jött egy nagy fordulatszámon pörgős nap. Általában fordítva szokott lenni, de no.

Jó dolgok:
- Mozart musical - Rote Rock


Nem tudom, kinek rémlik, korábban biztos említettem, hogy hamvas lánykoromban musical girl voltam - szerencsére kinőttem rég, de alkalmanként visszaköszönnek az eltemetett múltból számok, amiktől utána napokig nem tudok szabadulni, és most éppen ez az egyik.
Fun fact, főleg a címben szereplő ikonikus piros kabát miatt kellett nekem is vadászni egy élénkpiros tavaszi kabátot, amit imádtam.

- Medvegy kenyeret sütött! Lényegében belebully-ztam a dologba (szokásos obsszesszív-kompulzív kutatómunkát végzett a kenyérsütésről redditen, amikor pikírten megjegyeztem, hogy egyszer az agyatlan reddit görgetés helyett csinálhatna valamit IRL), és szegényt elég rendesen összezavarta, hogy a tészta egy élő dolog, ahol néha csinálhatsz mindent grammra a recept szerint, akkor sem lesz tökéletes: az eredmény egy kicsit amorf, de tökéletesen megkelt és nagyon finom kenyér lett.

- a rendelt fonalakból elkezdtem horgolni, és annyira jót tesz a lelkemnek a sok színes fonallal dolgozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése