2020. április 12., vasárnap

Nagyon nem szeretek fájdalomcsillapítót szedni, de azt még kevésbé szeretem, ha valamim nagyon fáj.
Szóval havonta megismétlődik az a roppant kellemetlen néhány óra, amikor jelentkeznek az első óvatos fájdalomhullámok, és mérlegelek, hogy ha megelőzőleg be szeretnék valamit venni, most kéne - de mi van, ha ebben a hónapban csak ennyi? És aztán egyre erősebb és hosszabb hullámokban jön a görcsös fájdalom, és még mindig reménykedem, hogy ez végülis még kezelhető, csak rosszabb ne legyen.
Aztán persze rosszabb lesz, és további fél órát töltök magzatpózban, amíg beüt az advil.


Tegnap csináltam szusit, és miközben toltuk be egymás után a kicsit csálé makikat, végig az járt a fejemben, hogy mekkora király vagyok. Ajánlom amúgy karanténskillnek, annyira nem nehéz, mint amennyire megdobja az ember önbizalmát az eredmény.

Kötés közben kicsit gyorsabban fogy a fonal, mint ahogy haladok a sállal, és aggódom, elég lesz-e. Szóval valahogy bennem van, hogy bele kell húznom, mielőtt elfogyna.
Logic.
(ugyanezen a logikán szoktam intervall vagy akármilyen időre menő edzésnél belehúzni a gyakorlattal a "már csak x másodperc!" jelzésnél, mintha gyorsabban véget érne az x másodperc, ha én is gyorsabban edzenék)

5 megjegyzés:

  1. Összehangolódtunk :)
    Engem most egészen letaglózott, hogy karantén alatt még menstruálni is kell, erről nem volt szó x) napokig nem értettem, mitől vagyok idegroncs, és már amúgy is kezd látszani rajtam, hogy egész nap nem beszélek élő emberrel. Szegény emberem meg napokig be volt zárva velem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szinkronpacsi:D
      Engem inkább az lepett meg, hogy a szokásostól eltérően késett: az elején szórakoztunk még, hogy haha majd Coronának vagy Covidnak fogjuk elnevezni, majd teltek a napok és egyre kevésbé nevettünk. De aztán majdnem elsírtam magam egy cicás videón meg elkezdett fájni:D

      Törlés
  2. Mostanában, ha fél napot késik, én komolyan a nevén gondolkodom :D
    Egy barátnőmön fogok majd nevetni, még a helyzet előtt fogant, de azért lesz célozgatás, mikor visszatérünk az életbe és bejelenti :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD szegények tuti nem mossák le magukról, hogy unatkoztak a karanténban + https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2FBrandNewSentence%2Fcomments%2Ffi6dky%2Frise_of_the_quaranteens%2F&psig=AOvVaw0hzRo-y_c4Qv9VcHEGFy9O&ust=1586960858343000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCLiX3Y-Q6OgCFQAAAAAdAAAAABAD

      Törlés