2020. április 29., szerda

Mikor lehet már úgy vécépapírt vásárolni, hogy ne szálljon be az ember a hisztériába? Mert lassan elfogy a téboly előtt vásárolt készlet (ilyenkor jön rá az ember, mennyi papírt spóroltunk azzal, hogy nem voltunk állandóan otthon és használtunk idegen vécéket is), de nem akarom, hogy kiröhögjenek a kasszánál.

Medvegy kenyérsütésén felbátorodva nekifeszültem újra gluténmentes kenyérnek: ez az én Moby Dickem, az alternatív lisztekkel való munka olyan odafigyelést és türelmet igényel, ami nekem eddig nemnagyon volt, bármiféle intolerancia híján a motiváció sem volt valami erős, most azonban jobb dolgom nem lévén újra nekiálltam. Most van a sütőben, eddig jól néz ki és meg is kelt rendesen, ami nem feltétlenül mondható el az eddigiekről.

Én: Nagyon félek az államvizsgától, de nincs motivációm tanulni.
Pszichiáter: Hát akkor tanuljon motiválatlanul.
Én:

Amúgy ezt az embert tényleg megtartom, nem csak megdicsérte a macskámat (Purrt), de konkrétan ő kérte, hogy mutassam be a kamerába, amikor hallotta, hogy nyávog. Azt hiszem, az ilyen jeleket már nem lehet figyelmen kívül hagyni, ő egyértelműen miattam végezte az egyetemet és nekem szerezte a diplomáját.

3 megjegyzés:

  1. Szóval valaki előzetesen feltankolt inkább :D
    Én ugyanolyan ritmusban veszek wc papírt, mint eddig, még senki sem vert meg. Bár, egyszer kellett vinnem a hónom alatt, na az bizarr érzés volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énis utálom nyilvánosan hazacipelni ("most biztos mindenki arra gondol, hogy megyek haza csokizni"), ezért inkább egyszerre veszek extranagy kiszerelést, és ez pont a karanténpánik előtt volt:'D

      Törlés
    2. Hát ja, kb az az érzés, mintha lóbálnád a menstruációs eszközöket :D Szinte sosem szoktam így amúgy, csak épp a dm-ből kellett egy csomó minden (a hiszti küszöbén kb), és még volt belőle, úgyhogy gyorsan vettem :D amúgy mindig a heti bevásárláshoz csapjuk hozzá, azt meg autóval szoktuk hazaszállítani. Egyébként most már nincs is feltűnően lefosztva, legalábbis az Intersparban. De érdekes módon búzadarát azóta sem kaptam sehol... :/

      Törlés