2020. június 2., kedd

A Nagy Bejelentés

Mindig béna voltam nagy dolgok bejelentésében, szóval essünk túl rajta: az államvizsga után szedjük a sátorfánkat meg a macskáinkat, és költözünk Angliába.

Én gyerekkorom óta tisztában voltam vele, hogy nem feltétlenül szeretném az egész életemet itt leélni, és ezt Medveggyel is közöltem még kapcsolatunk komolyra fordultán: saját bevallása szerint neki ez sosem volt a vágyai között, de minél többet beszéltünk róla, annál szimpatikusabbá vált neki is a gondolat, és az ötletelések lassan átalakultak célokká, majd konkrét tervekké.

Az egyetem miatt ez sokáig csak távoli, egyszer-majd dologként lebegett a levegőben, amíg tavaly decemberben (egészen pontosan karácsony este) meg nem vettünk két repülőjegyet Nottinghambe. Csak oda.

Ma Medvegy felmondott a munkahelyén.
Július 8.-án utazunk.
Aztán majd közvetítek úgyis.

8 megjegyzés:

  1. Wow! Es wow!
    Sztem nagyon jol teszitek. Es miert pont Anglia? Miert pont Nottingham? Mit fogtok ott csinalni? Jajj de izgalmas. Mindenkepp irjal rola, hogy milyen, hogy tetszik, hogy valt be; stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, érett már ez egy ideje, csak hát a suli...
      Mindenképpen írok még külön, hogyan és miért, a folyamatot pedig végig dokumentálni fogom, úgysem bírom ki:D

      Törlés
  2. Aztaa! Kívánom, hogy a költözés beváltsa a hozzá fűzött reményeiteket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, hát még mi:D de minden jel arra mutat, hogy azért rendben leszünk:)

      Törlés
  3. Jajj, de szuper! :) Sok sikert és nyugodt macskával történő költözködést kíváok Nektek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, utóbbihoz tuti kelleni is fog a nyugalom, már most aggódom értük:D

      Törlés