2020. június 11., csütörtök

Amiben apám megkért, legyek szíves a busz alatt maradni

Apám felhívott külön, hogy jaj ne legyek ilyen, fontos a jó szomszédi viszony, adjam meg a jelszót.

Medvegy közölte, hogy megtiltja, és nem hajlandó többet szóba állni vele, ha megteszi.

(apukám az a rendkívül jóindulatú ember, gyakorlatilag ide-oda ugrál a segítőkészt a palimadártól elválasztó határvonalon - ezt tőle örököltem)

Szóval amikor ma megint hívott a szomszéd, közöltem, hogy saaaaaajnos a hálózat Medvegy privát munkahálózata, nem osztogathatja hozzá a hozzáférést. Nem tudom, mennyire látszott a fejemen, hogy hazudok, de itt sajnálkoztunk kicsit, majd meghallgattam, hogy a macskáim gyíkholokausztja miatt egy darab sincs már, pedig ő mennyire szerette őket.
Mármint a gyíkokat.
Aztán a közelgő költözésről beszéltünk és mind megkönnyebbültünk, amikor mondtam, hogy nem maradnak itt, jönnek velünk, majd elváltunk.

Esküszöm kezdem megérteni a remetéket meg azokat, akik a halál faszára költöznek egy tanyára.

4 megjegyzés:

  1. Ügyes :D Engedd meg, hogy gratuláljak a sikeres hárításhoz !!! (P.S. nem muszáj tanyára költözni... mi 3 éve laktunk egy kis falu közepén és amikor bementem a bankba számlát nyitni a hölgy ámult, hogy most komolyan itt lakok 3 éve? Mert ő soha nem látott. :D Megjegyeztem, hogy nagy valószínűséggel ezután se fog. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, azért nem mondom, hogy nem izgultam rá a dologra:'D
      A többi szomszédra amúgy nem panaszkodom, velük kellemesen ignoráljuk egymást, csak ez az egy ilyen fura - egyszer pl. begyűjtötte az előfizetett magazinunkat, és be kellett mennünk a lakásába érte. Mindannyiunknak. És ha már ott voltunk, megmutatta a felújított fürdőszobát. Abszurd volt.

      Törlés
  2. fú, rendesen megkönnyebbültem én is. ekkora pofátlanságot! valószínűleg apukád tényleg csak jót akart, de hát a szomszéd fizessen elő valami jobb netre, ti sem jártok át hozzá meccset nézni, csak mert neki nagyobb képernyőjű tévéje van (vagy mit tudom én).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apukám tényleg ilyen kis naiv és az ő logikáját is értem, hogy végülis mi ezt ígyis-úgyis kifizetjük - de ennyire ne hagyja már magát palira venni, és leginkább a szomszéd se szokjon rá, hogy így ki lehet őt használni. Rendesen felhúztam magam rajta.

      Törlés