2020. június 3., szerda

Let me explain

Miért pont Anglia?
Mondhatnám, hogy mindig is a nevemen szólított az angol humor, a meseszép tájak, a paradicsomos bab, a digestive keksz, a scone meg a crumpet, és hogy a szívem mindig is monarchiához és a tejes teához húzott - de nem hogy anglomán nem voltam soha, de annyira nem érdekelt Anglia, hogy még csak turistáskodni sem mentem: amikor az iskolával lehetőség lett volna elmenni Londonba, inkább kihagytam.
Gyerekként-kamaszként egyértelműen megfogalmaztam magamnak, hogy Németország a fő cél, ezért is tanultam az iskolai kötelező angol mellett szívem minden szenvedélyével németül (ím a fura nevem meg a blog fura url-je) - azonban egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy kettőnk közül Medvegy lesz a családfenntartó, ő pedig nem boldogul a német nyelvvel, szóval maradnunk kellett angol nyelvterületnél.

Miért pont Nottingham?
Mert ott élnek a barátaink, akik évek óta elszántan győzködnek, hogy kövessük őket.
Az ő tapasztalataik és beszámolóik alapján szimpatikusnak tűnt a város, majd a látogatásainkkor meggyőzött a hangulat is.
Mellesleg pedig a helyi egyetemen mindkettőnk szakmájának megfelelő mesterképzés is van, ha esetleg úgy döntenénk, nem volt elég a felsőoktatásból.
(bár jelenleg nem prioritás, de később szeretnénk majd élni vele)

Mi lesz velünk?
Valami biztos, elvégre Medvegy angolul jól beszélő szoftverfejlesztő tíz év tapasztalattal.
Az én diplomámat viszont előbb honosítani kell, ami alsó hangon fél év, addig a szakmámon kívül tudok majd dolgozni.

Mi lesz a macskákkal?
A macskáknak folyamatban van az útlevél készítése, de első körben maradnak itt a szüleimmel, és amint megvetettük a lábunkat, én visszajövök értük és családegyesítünk.
Ez sajnos egy-két hónap, amit én nyilván nehezen fogok viselni, de Medvegy valamiért minden győzködésem ellen sem volt hajlandó egyből két macskával felszerelve dobbantani az ismeretlenbe - és ami nyilván csak az ő szívtelenségéről tesz tanúbizonyságot, nem pedig az én hülyeségemről.

Miért pont most?
Így is sokáig húztuk, mert először esküvőt szerettünk volna, majd Medvegy diplomáját, aztán már csak az én sulimat kellett kivárni, amit mint a mellékelt ábra mutatja, nem siettem el. De a családalapítással is azért vártunk, hogy rugalmasabbak tudjunk maradni.
Szóval gyerek nélkül, az abszolválásommal és a közelgő Brexittel már tényleg nyilvánvaló, hogy ennél zöldebb nem lesz, most vagy soha.

4 megjegyzés:

  1. szurkolok, hogy minden olyan legyen, ahogy elképzeltétek!! <3

    VálaszTörlés
  2. Még délelőtt olvastam az előző posztot, csak nem tudtam kommentelni nem-saját-gépről, most meg már whoaaaa még egy poszt *-*

    Nekem még rémlett egy régebbi posztból, hogy azért nem itt tervezed az MSc-t mert odakint van sportdietetika továbbképzés és a múltkor se már turistáskodni mentetek ki hanem konkrétan körülnézni-előkészíteni, de hogy mindez EGY HÓNAPON BELÜL megvalósul WHAAAAAAT THHHEEE FFF

    Nagyonnagyonnagyon kíváncsi vagyok a továbbiakra <3 Medvegy ezzel a végzettségével-tapasztalatával szerintem teljesen sima úton van, te meg hamarosan követed őt :3 Az én legjobb barátnőm is kint él (ő Londonban), és ő is mondogatja nekünk, hogy menjünk ki, meg ugye még most lehet a brexit miatt, aztán már elég gázos ha még lehet egyáltalán... ők (a barátnőjével) már lakást is vettek, úgyhogy ő nagyon megvetette ott a lábát :D /néha bébiszitterkedik egy kint élő magyar családnál, ők is infós vonalon vannak, hátm, nem kell annyira a számlákkal sakkozniuk:D/

    Ez az Angliás dolog amúgy nekem is valami hasonlóképpen kezdődött az életemben, konkrétan annyira nem érdekelt az egész, ugye csak annyit láttam belőle, amit az angol tankönyvek mutattak, királynő meg Buckingham Palace 200-szavas fogalmazással, meg eltartottkisujjas teázgatás meg bloah úgy az egész. Hát nyilván köze nincs ennek a valódi valósághoz :D És tök jól éreztem magam odakint, egyben nagyon furcsa is volt, annyira másabb az egész, mint Mo, az egyedüli ok amiért nem élnék (Londonban) hogy nem vagyok nagyvárosi lány, nekem erdő kell meg természet, én megőrülnék ott és bazira honvágyam lenne. De biztos megtalálnám a magam városkáját ha akarnám.

    Na, egyszóval tehát NAGYON SOK SIKERT és kuuuuurvasok beszámolót kérünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartam húzni az időt, azért az ember nem dob be egy ilyen bejelentést csakúgy:D Ígyis alig bírtam ki, hogy ne írjak róla korábban, mert hát ahogy telik az idő, egyre jobban rá vannak csavarodva a gondolataim a dologra, csak hát a vírushelyzet miatt kellemesen bizonytalan lett minden:D

      Mindenképpen dokumentálni fogom meg írok róla sokat, kedvcsinálónak remélem jó lesz:D de szerintem nektek is érdemes lenne körülnézni, ha más nem, kísérleti jelleggel, elvégre vissza lehet jönni bármikor. Főleg ha nektek is megvan az angol kapcsolat, szerintem egy próbát megér. Én legalábbis már úgy vagyok vele, hogy a honvágy sem lehet annyira rossz, mint amennyire nemjó manapság itt.

      Törlés