2020. június 9., kedd

Amiben apám belökött a busz alá

Ma éppen Szöszivel kávéztam, amikor felhívott a szomszédasszony.
(tudjátok, a gyíkos)
Hogy beszélt az apámmal, és hát nála UPC van, ami gyakran elmegy, de látja, hogy a mi wifink mindig elérhető. Elkérheti a jelszót? Mert apámtól kérdezte, de ő hozzánk irányította (...ezt még megköszönöm neki holnap).
Áthívna minket Medveggyel cserébe vendégségbe, sütne nekünk valamit.

Köpni nyelni nem tudtam, majd azt mondtam, majd megbeszéljük.

Most nem tudom, mi a faszt csináljak.

Szerintem ások egy alagutat, és mostantól csak úgy hagyom el a lakást, ahogy nem látja.
Még szerencse, hogy hamarosan amúgy is költözünk, különben most kellene hirtelen új lakást keresnünk.

7 megjegyzés:

  1. ez nagyon kellemetlen... de remélem lerázzátok.

    az előző bejegyzéshez pedig óriási gratula!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm:))

      Egyelőre még bujkálok, ameddig lehet, addig gyűjtök egy kis lelkierőt.
      Ha más nem, rákenem D.-re, aki egyrészt technikai szavakba tudja ágyazni az elutasítást, másrészt nincs benne olyan udvariassági kényszer, mint bennem:D

      Törlés
  2. És mi lenne, ha továbbirányítanád őt a UPC ügyfélszolgálatára? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barátnőm is ezt ajánlotta, vagy adjak egy DIGI szórólapot:'D
      Ma amúgy felhívott MEGINT, szóval holnap sor kerül a konfrontációra. Jeej.

      Törlés
  3. Router beállítása, úgy hogy az ő internete olyan lassan menjen amitől idegbajt kap?
    https://www.techniquehow.com/2020/06/how-to-limit-routers-wifi-speed.html
    De én egyenesen megmondanám neki, hogy az internet a munkára(is) kell, nekem se elég, nem osztogathatom szét. Sorry.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megörültem ennek a lehetőségnek, de D. letört, hogy a mi routerünkkel nem működne... tényleg túlságosan udvarias vagyok, nagyon megörültem volna ennek amegoldásnak.

      Törlés
  4. Rossz jelszót leírni egy cédulára, átadni azzal a szöveggel, hogy "úgy tudom ez az"? (Mikor visszajön, hogy nem működik, akkor sopánkodsz egy sort, hogy márpedig te meg voltál győződve, hogy ez az.. nem tudod kicserélni nincs a routerhez hozzáférésed és a ti eszközeitek automatikusan csatlakoznak. Upsz. Sorry?

    VálaszTörlés