2021. június 27., vasárnap

Csütörtökön Angol Barátaink lerendeztek egy play date-et egy másik barátjukkal, és amikor megérkeztünk, nagy boldogan láttam, hogy még szabad a házuk előtti egyetlen parkolóhely: továbbgurultam, hogy elengedjek egy karbantartó kocsit, és már nekiálltam volna a visszatolatásnak, erre a mögöttem jövő kocsi - a másik barát közben beállt a helyre.
Szóval Medvegy kiszállt, én meg mehettem tovább és természetesen csak a lakópark túlsó felében találtam szabad vendégparkolót, és annyira fel voltam baszva azon, hogy így kiestem a székfoglalósban, hogy el is felejtettem a parkoláson pánikolni és tökegyedül parkoltam párhuzamosan - de mivel manapság csak merőleges helyekkel találkozom, csak harmadik nekifutásra sikerült, szóval ha láttatok 9gagen egy gifet "women shouldnt be allowed to drive lol" címmel és egy szürke corsával, akkor valamelyik térfigyelő kamera felém volt fordítva közben.

Tegnap voltunk Sheffieldben, teljesen feltöltődtem a vonatozástól, az új látnivalóktól, imádtam, hogy új illatú városban járunk, tényleg kis kaland volt. Séta közben szóba elegyedett velünk egy futó bácsi a parkban, ebédnél a pincérlány megdicsérte a Bob Burgerfalodájás-Tinás maszkomat, és a belvárosban valami nagyon cuki, gyerekeknek rendezett színházas program volt, ami minket ugyan nem érintett, de olyan jó hangulat lett tőle, hogy ránk is át ragadt.

Ugyanitt aztán a Hangos Szomszédok éjfél körül megint elkezdtek zenét üvöltetni, amit egykor már a hálóban is hallani lehetett. Medvegy átdörömbölt a falon, semmi, de azonnal elhallgattak, amikor kiment a folyosóra és felkapcsolt a lámpa.
Azóta persze megint teljesen be vagyok feszülve, komolyan miért kell velem ilyet csinálni.

11 megjegyzés:

  1. A nyáron Miskolc belvárosában akartam parkolni a kis cuki Renault-mmal, amúgy is tömve is szokott lenni a város, de az ingyenes parkolás miatt aztán pláne heringkonzerv volt. Találtam is egy helyet, előre is gurultam, hogy merőlegesen hátra majd beparkolok. Tolatni akartam, mikor egy nagy böhöm audis azzal a lendülettel kezd beállni az ÉN helyemre. Olyan kurvaideges lettem, hogy ledudáltam a picsába, az audis meg bocsánatkérően elkullogott :DDD xD. Ezen azóta is röhögök, alapvetően nem kezdek nálam nagyobbal, de ott nagyon ösztönösen jött a dolog :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. audisok! /rázza az öklét az ég felé/ nem sok atrocitás ért az úton, de az egyik egy audis, másik egy BMWs volt:')
      le a kalappal amúgy, nekem a parkolás még mindig elég nagy mumus (most csak úgy vezetek, hogy már induláskor tudom, hol fogok parkolni), egy ilyen belvárosi "majd találok helyet valahol" incidensnél szerintem egy kör után leállnék valahol az út közepén és sírva befeküdnék a kocsi alá.

      Törlés
    2. Azért azt hozzá kell tennem, hogy nekem most van két éve, hogy megvan az autóm és mindennap vezetek (és emiatt persze mindennap parkolok:D), plusz elég királyul megtanították nekem a parkolást, így nagy előnnyel is indultam, illetve hát tényleg gyakorlás kérdése. Nyilván vannak helyek, ahova mai napig nem tudok beparkolni, vagy ha szarul kezdek neki akkor harmadjára kell nekikezdenem és akkor is szar lesz, és tényleg arra is teljesen emlékszem, hogy egy év kellett, hogy ne egy kis izgalommal üljek autóba, hanem úgy, hogy ja, vezetés, ok *megvonja a vállát*. Most már nagyon átmentem autósba, és igyekszem közeli parkolóhelyeket találni, ne kelljen már 500 métert sétálnom :D
      Azt hozzáteszem, hogyha pl Pestre kéne most elvezetnem, akkor máris nem lenne ekkora arcom, elboldogulok de nem igazán szeretek ott vezetni, na meg parkolni sem, párszor mentem egyetemre/vizsgázni a Vas utcába autóval, hátm, volt hogy inkább az M2 metróvonal végén parkoltam és bemetróztam xD (na jó, azért is, mert úgy ingyenes volt, de azért is, mert Pest belvárosában parkolni agyrém).

      Törlés
    3. ja de azt azért hozzá kell tennem, hogy mekkora KIRÁLY VAGY hogy Angilalában vezetsz és parkolsz, én szerintem sose mernék ott volán mögé ülni, eleve átállítani az agyamat jobb oldalró balra... nem feküdhetsz a kocsi alá sírni ott, mert az a hely már általam foglalt lenne!!!

      Törlés
  2. Jó a Vas utcában parkolóhelyet találni gyakorlatilag esélytelen, oda születni kell:'D Pesten vezetni amúgy is külön művészet, ott tanultam és a szüleim mai napig ott oktatnak, de így visszanézve csak lesek, hogyan éltem túl, eléggé farkastörvények uralkodnak:D Barátnőm a szülővárosában szerzett jogsit és amikor vettek saját kocsit pesten, mondta, hogy mintha újra kellett volna tanulnia vezetni.

    A jobbkormányos vezetés meg nagyon érdekes, A. azt tanácsolta, hogy vezessek fejben, amikor buszozok, amitől csak jobban bepánikoltam, hogy jézus atyám ez nem fog menni - aztán beültem a kocsiba és onnantól egyértelmű volt, hogy ok akkor mostantól így, a bal kézzel váltás volt az elején kényelmetlen meg hogy semmi helyismeretem nem volt, de az agyam egyből átállt. Ehhez képest biciklivel rutinosan jobbra akarok tartani, mert a kormány ugyanúgy középen van, mint otthon:'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, még sohasem jutott eszembe, hogy a jobbkormányos vezetés balkezes váltást von magával, jézusom :O :D

      Törlés
    2. Engem rádöbbentett a jobbkezes privilégiumomra, nem igazán vagyok hozzászokva, hogy valamit kényelmetlen használni:'D

      Törlés
    3. jeeesus, ez nekem se jutott az eszembe hogy bal kezzel kene valtani
      meg se merem kerdezni, hogy jonnek ott sorba a pedalok :DD

      Törlés
    4. A sorrend ugyanaz, és a váltó sincs megtükrözve:D nem tudom, ez könnyebbség-e vagy sem:D

      Törlés
    5. Gondolom, így legalább nem kell kétfélét gyártani mindenből a különböző piacokra (?). Pedig lehet, az átállás könnyebb lenne tükrözve, persze agya válogatja :D

      És a kapcsolók? Index, ablaktörlő?

      Törlés
    6. Azok ahogy rémlik, ugyanúgy vannak (ablaktörlő a jobb kéznél, index a balnál?), csak megfogták és átrakták a túloldalra:D Szóval igazad van, az alapdolgok ugyanazok, csak a másik oldalt. Fullban tükrözve szerintem amúgy könnyebb lenne európairól (normálról, haha) átállni, de akkor meg csóri helyiek meg egyből tanulhatnák a tükrözött verziót:D

      Törlés