2021. június 8., kedd

Vaxholes

Medvegy beszélgetett a múltkor callban egy munkatársával, és szóba került, hogy elmentem bevásárolni és rám vár, hogy hazajöjjek és ebédeljünk - mire a brit kolléga megjegyezte, milyen kegyetlen dolog tőle, hogy kienged engem ebben a kánikulában.

Húsz fok volt.

Ma nyílt meg a 25-30 éveseknek az oltás, gyorsan le is csaptam egy holnapi időpontra. Medvegy ma ment, szóval amikor elkísértem, it worths a shot (ééééérted) alapon megkérdeztem, nem kaphatnám-e meg én is ma, gondoltam sorry no vagy yeah sure opcióim vannak, egy kérdést megér. Ehhez képest sokkal komplikáltabb volt a dolog, legszívesebben visszavontam volna az egészet, amikor már a nurse in charge is azzal volt elfoglalva, hogyan oldják meg az adminisztrációját a dolognak - és végül megkaptam, mindenki iszonyatosan cuki volt, én pedig bele akartam halni a szégyenbe, amiért ennyi problémát okoztam.

Szóval most kicsit zsibbad a karom, de eddig semmi extra.

A malac meg iszonyúan szőrözött, szóval tegnap lehámoztam róla egy réteget és most nem csak vékonyabbnak tűnik, de csillog a napfényben.

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. a malachoz milyen kefét vagy fésűt vagy mizét használtok? mert nálunk a furminátortól kezdve a legolcsóbb cicakefén át még a macsek is feltöltődik. :(
    mivel hosszú szőrű Roziról beszélünk, néha csak egy-egy rohangálás során kihullik belőle egy kisebb kismacska.... kacagnék is a jelenségen, de na.... :)
    és mivel süket is a drágám, még csak nagyon nyugtatgatni sem tudom közben, hogy még csak egy kicsit maradjon nyugton...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy Furminátor knock-off-ja van, amit olcsóért rendeltem amazonról:D egész hatásos, de Pó szőre inkább rövid, hosszabbra nem tudom, mennyire eredményes... kolléganőmnek volt hosszúszőrű cicája, ő furminátort szerette nagyon, szóval ha az nem vált be, több tippem nekem sincs:(

      Törlés
  3. köszi! :)
    akkor marad a kombinálása a meglévőknek. :)

    VálaszTörlés