2021. június 29., kedd

Planet Z of Funness

Anyám: Vágj már a hajadból egy kicsit, olyan hosszú!
Én: A héten vágtam belőle vagy tizenöt centit.
Anyám: Ó.

Az egész vasárnapomat feldobta (a szomszédokon való agonizálással együtt), hogy a csatornaparton sétálva láttunk két lúdcsapatot összevitatkozni, hát lehet az elvárásaim vannak a béka segge alatt vagy az életem unalmas (vagy mindkettő), de régen láttam ilyen szórakoztató dolgot: a ludak dudáltak, csapkodták a nyakukat, majd lerohanták egymást továbbra is hangosan dudálva meg csapkodva, hát iszonyú édes volt. Szinte hallani véltem közben a Jet Songot a West Side Story-ból.

when you're a Jet, you're a Jet all the way, tütürürürürürűűű

Kezdtem ráunni a saját neurózisomra, szóval Medvegy tanítgat meditálni. Nagyon elszánt vagyok, bár még próbálja szabotálni az agyam az akciót: tegnap akármennyire is igyekeztem lecsendesíteni a gondolataimat, minduntalan elkezdtem dúdolni magamban, hogy how do i know if im reeeeaally in looooove.

Aztán most megyünk Medvegy biciklijéért a szervízbe, egy hónap után hívtak, hogy készen van. Vagy legalábbis remélem, ezzel hívtak, az ürge a vonal túlsó felén úgy beszélt, mint az öreg rendőr a Hot Fuzzban. Amikor rákérdeztem, mennyi lesz, húsz fontot mondott, ami gyanúsan alacsony, szóval a saját hallás utáni szövegértésembe vetett hitemet nem igazán erősítette meg.

UPDATE: megjártuk, nálunk a bicikli, és tényleg csak húsz font volt, szóval nem vagyok (teljesen) hülye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése