2021. június 9., szerda

Szerencsésen megúsztuk az első oltásunkat pontosan egyformán, vagyis az oltás napján fájós bal karral - nagyon fura volt, Medvegynek rögtön utána kezdődött, nekem este, úgy nyolc órával később tűnt fel, hogy a kanapén hasalva egyre kevésbé tudja a vállam megtartani a felsőtestem súlyát. De este legalább nem volt kérdés, ki legyen a kis- és ki a nagykifli, mert csak a jobb oldalunkon tudtunk feküdni, haha.
Több jóakaró barátom megnyugtatott, hogy oh az első kör semmi, majd a másodiknál fog beütni a szenvedés, de az majd augusztus 24.-ei sieglinde problémája lesz, amikor megyünk második körre.

Tegnap kaptam még egy emailt a lakásunkat kiadó ügynökségről, hogy hamarosan lejár a előző, egyéves szerződésünk, hogyan tovább, és utána döbbenten ültem és néztem magam elé, hogy atyaég, lassan egy éve érkeztünk. Hogyan tűnhet tíz hónap egyszerre öt évnek és egy hónapnak?

Amúgy maradunk, szeretünk itt élni.
A lakásban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése