2021. június 12., szombat

Reggel a macska sikeresen lehányta az egyetlen szőnyeget az egész lakásban, szóval szőnyegpucolással meg -mosással indult a napom. Szerencsére innen szép nyerni, és elmentünk randizni, kaptam jegeskávét meg a charityshopból két könyvet, sétáltunk, néztünk Trentben mosakodó vadludakat, sütött a nap, de nem volt kánikula, szóval minden tökéletes volt.
Annak ellenére, hogy a kavarással az oltással meg a védettségi igazolvánnyal nagyon úgy tűnik most, hogy idén mi már nem jutunk haza, jéj.

Abszolút szégyen, hogy most, felnőttként kellett megtanulnom, hogy a fehér ruhával foglalkozni kell, hogy fehér maradjon. Mármint ja, láttam a mosóporreklámokat régen, de gondoltam ez is csak egy ilyen mesterségesen gerjesztett igény, mint az illatos öblítők - egyéni problémám, de szenvedélyesen győlölöm, ha egy ruhának bármilyen illata van, illatmentes mosószert használok és sima fertőtlenítő öblítőt, nekem a tiszta ruha tiszta illatú és kész.
Nincs sok fehér holmim, de azt a néhány könnyű, nyári blúzt ma kezelésbe vettem (oxi por és napon szárítás) és most olyan boldog vagyok, szinte kompetensnek érzem magam az életben, haha.

Arról beszélgettünk, mitől lesz valaki szép.
Medvegy: Szerintem attól, ha van rajta valami érdekes. Mint az a csaj, aki ponty.
Én: ?
Medvegy: Tudod... (kezével mutatja a távolságot a szemei között)
Én: Anya Taylor-Joy..?

Ezúton is bocsánat, de öt percig röhögtem ezen utána. Anyát amúgy nagyon szeretjük és szerintem is tök szép, és nem a szemei ellenére, hanem amiatt is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése