2022. január 16., vasárnap

A héten elmentem biciklizni, és miután odafagytam a biciklire, feladtam az elveimet és hazaérve rendeltem egy rendes, bélelt télikabátot - másfél telet egy hosszú szövetkabátban húztam le, ami alá tudtam rétegezni és többnyire úgy néztem ki, mint egy hobó, de engem ez nem zavart, sőt, az egyik megcélzott kinézetem szokott lenni. De nagyon hiányzott a biciklizés...

Apropó bicikli, kihozatom Konrádot, szerelmetes budapesten hagyott biciklimet, mert tele lett a tököm a kiszámíthatatlan francia ribanccal, akit eddig próbáltam megszeretni, de nem hagyta. A hónap végére már száguldhatok a csodás meleg kabátomban a csodás, megbízható német járgányomon, ah, de várom.

Két perccel a fotó elkészülte után elaludtam.

Szomszédok update: volt még egy hangos estük múlt héten, amikor kopogtam az ajtajukon és szartak a fejemre, és akkor írtam egy szívhezszóló levelet a lakást kiadó irodának. Aztán amikor Medvegy legközelebb lement egy csomagunkat átvenni, szóltak neki, hogy megkapták a felesége levelét, és nagyon komolyan veszik, a napokban jön a poperty manager és elbeszélgetnek a szomszédainkkal.
Aztán miközben írtam ezt a bejegyzést, este tízkor megint elkezdett üvölteni a zene - mire lementem a recepciósért, elhallgatott, és ahogy visszaértem a lakásba, újrakezdődött még hangosabban.
Na itt gurult el a gyógyszerem és írtam újra.
Mostmár komolyan a faszom kivan.
A mentális egészségemnek nemigazán tesz jót ez az egész, kezdek újra szorongni és már a normális, társasházas szomszédhangokra is kiszakadok az aktuális tevékenységemből és hallgatózom, nem beszélve erről az egész hisztiről. Tehetetlen vagyok és dühös, úgy érzem, megerőszakolják a személyes teremet a nemkívánt zajjal és az se sokat segít, hogy ilyen nyíltan és ilyen magasról szarnak a fejemre.

Ki kéne költözni a semmi közepére egy tanyára, de ott meg gyanítom a fauna meg az időjárás hangoskodása zavarna.

7 megjegyzés:

  1. Meg a bizonytalanság, hogy mikor jár arra valami gazember aki ki akar rabolni :D (nem segít, tudom) Elárulom, hogy házra/tanyára vágyok én is, de amikor tanyán laktunk, konkrétan voltak olyan éjszakák miután elpusztult a kutyám amikor ezek a gondolatok miatt nem aludtam. Amíg megvolt a kutya, teljesen megbíztam abban, hogy ő azonnal jelezni fogja ha valaki arra jár. Ja és azon kívül, hogy pénz nincs erre, még meg kéne győzni a férjem, hogy ez vénségünkre jó ötlet lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó ezzel a csenddel (=emberi jelenléttől való kellemes távolsággal) járó védtelenségbe bele sem gondoltam... pedig krimirajongó Anyukám ugyanettől félt, amikor kiköltöztünk (az akkor még relatíve ismeretlen, ergó elég gyéren lakott) Veresegyházra:D akkor még főleg nyaralóövezet volt, ősztől tavaszig elég néptelen lett a környék, télen meg full kihalt - anyukám teljesen kivolt, hogy kész, így fogunk mind meghalni.
      Ja és visszaemlékezve akkor tényleg volt, hogy felébresztettek a madarak reggel:D

      Törlés
  2. Amikor a budapesti belvárosból költöztünk vidékre, én is hasonló okok miatt vártam a költözést, mint a megváltást. Mondjuk nálunk nem is a szomszédok voltak, hanem mentőautók, építkezés meg a sima belvárosi alapzaj, de én nem bírtam. Lassan 3 éve lakunk egy zsákfaluban, egy pillanatra se bánom. :D Párzási időszakban rendszeresen felébresztenek a madarak, nyáron időnként a traktorok, de össze se lehet hasonlítani a zajszintet a várossal...
    Együttérzek veled, remélem nektek is hamarosan megoldódik ez a dolog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah most kicsit irigykedem:D Jól esne néha egy kis csend anélkül, hogy bedugnám a fülem.
      Köszi, remélem énis, csak hát a saját hozzáállásomon is lehetne változtatni, az talán kicsit egyszerűbb lenne...

      Törlés
    2. Hát nem tudom, szerintem van, amin nem tud változtatni az ember. Nekem pl. szerintem nem a hozzáállásomon múlt ez az egész - egyszerűen zavartak a zajok és nem bírtam kikapcsolni, nem bírtam aludni. Ha nálad is ez van, akkor nem hiszem, hogy a hozzáállásoddal van baj. Nem vagyunk egyformák, és vannak emberek, akiknek a csend az nem luxus, hanem szükséglet. Nem mindig magadban kell keresni a hibát. :))

      Törlés
  3. Irrelevans kerdes, de milyen teli kabatot? :D
    Pont kabatkeresesben vagyok illetve mindig abban vagyok, mert olyan ritkan talalok jo kabatokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezaz: https://www.superdry.com/womens/jackets/details/178928/nadare-microfibre-parka-coat--black
      Eddig nagy a szerelem, iszonyú meleg, a legnagyobb süvítő szélből sem érzek semmit mert mintha egy paplanba lennék bugyolálva, és mellesleg még tetszik is:D

      Törlés