2022. január 7., péntek

Amint bevallottam itt is a mosogatógépes meditálásaimat, aktuális járványügyi intézkedés szerint mostmár nem adunk semmit porcelánbögrében, csak elviteles pohárban - vagyis nincs mit mosogatni.
Viszont engem nem vernek át, azóta a szemetet viszem ki óránként, csak hát az mégsem az igazi, főleg most, hogy már a minuszt karcolgatja a hőmérséklet. De legalább a friss levegő is jót tesz néha.

Miután kitaláltam, hogy nem csak digitálisan akarok firkálgatni, elmentem ceruzát venni és hosszas válogatás után arra jutottam, hogy nincs szükségem komplett szettre, úgysem használok sok ceruzát soha, egy puha és egy keményebb elég lesz, amikből így választhatok egy kicsit jobb minőségűt is - szóval nagy műgonddal sikerült kiválasztanom egy olyat, ami akad a papíron és nagyon kényelmetlen vele rajzolni.
De legalább jó drága volt.

Manapság meg egyre több képregényt olvasok, és a jóknál rosszul éreztem magam, hogy nem támogatom az írót, szóval ma elmentünk abba a képregényboltba, ami előtt többször elmentünk már és megállapítottuk, hogy hát ez egy ijesztő hely. Miután tanácstalanul nézelődtem és az eladó kétszer is megkérdezte, hogy segíthet-e, végül megadtam magam és ajánlott több könyvet is, amiből az egyiket megvettem (a másikért meg vissza fogok menni, mert iszonyú szimpatikus, de már így is többet költöttem, mint kellett volna), és utána olyan jól éreztem magam, mert 1: támogattam egy független könyvesboltot, 2: támogattam két művészt, 3: tök jót beszélgettem valakivel.

2 megjegyzés:

  1. Azért a ceruzádról is rakhattál volna fel képet :D Ha már ennyire remekül karcol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd rakok fel videót, ahogy kettétöröm és kidobom az ablakon:D de úgy felhúztam magam rajta (amiből egyrészt látszik, hogy nem sok valódi probléma van manapság az életemben), komolyan az ikeás kis ingyenes ficni ceruzákkal kényelmesebb írni, mint ezzel, amiért FIZETTEM, mi ez már.

      Törlés