2022. január 23., vasárnap

Legkisebbgyerek szindróma

Én: Annak a legnagyobb előnye, hogy x éves vagyok, hogy már nem érdekel senki véleménye, nem akarok senkinek sem tetszeni, bekaphassa mindenki - mondom ray ban napszemüvegben, cidert kortyolva, középsőujjal bemutatva a világnak.
/halvány jele annak, hogy valaki, akivel amúgy kellemesen kijövök, valaki mást nálam jobban kedvel/
Ugyancsak én: Teljesen érthető, elvégre egy szörnyeteg vagyok, akit ki kéne kergetni a hegyekbe, nem is tudom, mit keresek itt az emberek között. Meg hát engem amúgy sem lehet kedvelni, szóval nem is vártam semmit :)
MONDD EL MIÉRT NEM SZERETSZ, ÁRULD EL, MIT TUD AZ A MÁSIK, AMIT ÉN NEM ÉS MIT TETTEM, AMI ILYEN VISSZATASZÍTÓVÁ TETT A VILÁG SZÁMÁRA

Amúgy csendben letelt a próbaidőm, de mivel nem szólt senki egy büdös szót sem, gyanítom meg leszek tartva.

Lassan egy hete minden nap felírom a teendőlistám élére, hogy DIPLOMAHONOSÍTÁST ELINDÍTANI, aztán minden este átírom a másnapi teendőkhöz.
Mert egy darab szar vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése