2012. augusztus 22., szerda

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?Ruha. Rendszeresen visszatérő rémálmom, hogy sétálgatok az utcán, és egyszer csak rádöbbenek, hogy meztelen vagyok.

2. Kedvenc sminkmárkád?Nem sminkelek, csak a szememet, úgyhogy a szempillaspiráljaim értéke nagyobb, mint az összes többi sminkcuccomé együtt.

3. Kedvenc virágod?Nincs olyan, de szeretem a tulipánokat és a pipacsokat.

4. Kedvenc ruhabolt?Olyan sincs. Ahol szépet látok, oda bemegyek.

5. Kedvenc parfüm?Nina Ricci. Az almás és a szalagos is.

6. Magassarkú vagy lapos?Csak és kizárólag lapos. Kisebb koromban (haha, igazából sosem voltam kicsi) mindig görbe volt a hátam, mert utáltam a magasságom. Azóta szerencsére büszkén tartom magam, de minden mesterséges magasítót kerülök.

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?Igen. Még földrajzból is kierőlködtem egy négyest, pedig tényleg totál hülye voltam hozzá.

8. Kedvenc színed?Fekete és kék.

9. Szoktál inni energiaitalt?Nincs az a pénz.

10. Szereted a gyümölcsleveket?Az almalét, de csak almateát iszom helyette.

11. Szeretsz úszni?Igen! Ha relaxálni szeretnék, mindig egy hatalmas medencébe képzelem magam.

12. Villával eszed a sültkrumplit?Amit lehet, kézzel eszek. TISZTA kézzel.

13. Mi a kedvenc hidratálód?Többnyire kihagyom, elég zsíros az arcbőröm. Nyáron egy Bécsből hozott krémet használok, ami könnyű, gyorsan beszívódik és mattít. Télen pedig a Nivea klasszikus kék tégelyese.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?Igen. Tudom, nagyon divatos az "ez csak egy papír"-vélemény, de szerintem ez egy örök kötelék két ember között, és igenis fontos.

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?Igen gyorsan felkapom a vizet, de nem adok hangot neki, és kívülállók számára nem is látszódik semmi. A hozzám közelállók viszont meglepően gyorsan kapcsolnak, családunk nőtagjai legendásak a szemmel gyilkolós tekintetükről.

16. Érdekel a szellemvadászat?Igen! Horrorban is a szellemeseket bírom, és kiskoromban is imádta szellemekkel riogatni magam.

17. Van valami fóbiád?Van.

18. Rágod a körmeidet?Próbáltam, de túl kemények. A körmeimmel fel tudnék kapaszkodni egy falra is, olyan erősek.

19. Volt már halálközeli élményed?Ötévesen majdnem belehaltam egy tüdőgyulladásba. De nem sokra emlékszem belőle, csak a szomorúságra és kétségbeesésre, hogy mennyire sírtam, amikor véget ért a látogatási idő és láttam a szüleimet hazamenni. Meg hogy egy Feri nevű srác adott a csipszéből és azt játszottuk, hogy sérült kiskutya vagyok a kezemben lévő kanül miatt.

20. Kávézol? Nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése