2012. augusztus 3., péntek

TAG

Milyen csúnya szót használsz leggyakrabban? 
Úrinő nem káromkodik.
(egyébként a pitsa. de nem tehetek róla, olyan sokan vannak!)

Kivel beszélsz legtöbbet? 
Többnyire Medveggyel. Nem ússza meg.

Emlékszel még az első személyre, akit megcsókoltál? 
Nanáhogy, itt Silent Hillezik mellettem.

Emlékszel, hol voltál 2001. 09. 11-én? 
Iskolában, a szülinapi meghívóimat osztottam ki aznap. Ez annyira lefoglalt, hogy nem is igazán érdekelt a dolog, csak a szüleim lecsúszott arcából esett le, hogy valami igazán rossz történt.

Inkább te csinálnád a képet vagy rajta lennél?
Inkább fotózok. De szeretem visszanézni a rólam készült képeket.

Mi volt az utolsó film, amit láttál? 
Manapság inkább sorozatokat nézek, film meg valami gagyi horror, az Urban Legend 2 talán

Van valamelyik barátodnak gyereke? 
Nem tudok róla.

Nevezett valaha is valaki lustának? 
Főképp anyukám házimunkával kapcsolatban. Meg én magamat.

Vettél be valaha gyógyszert, hogy el tudj aludni? 
Ismerős kérdés, de továbbra sem.

Milyen CD van jelenleg a CD lejátszódban? 
Elég régóta nincs CD-lejátszóm.

A rendes vagy a csokis tejet szereted jobban? 
Imádom a tejet. Igazi ínyenc vagyok, dobozból, pohárból, bögréből is más íze van.

Mondott el neked valaki titkot ezen a héten? 
Igen. Az emberek szeretnek titkokat elmondani. Biztos túl megbízható a fejem.

Tudsz fütyülni? 
Igen, de elég bénán.

Mi az első dolog, amit megnézel az ellenkező neműeken? 
A komplett megjelenés. Közelebbről pedig a tekintet - mennyire értelmes?

Mit vársz nagyon? 
Az egyetemet, a nyaralást, a holnap reggelit, mert éhes vagyok.

Szeretted gyerekként a rajzfilmeket? 
Naná.

Mit fogsz csinálni egy órán belül? 
Jógázom, zuhanyzom, Medvegyhez bújkálok és alszom.

Szerelmes beléd valaki?
Merem remélni.

Mi volt az utolsó szám, amit hallgattál? 
Valami Sonata Arctica szám, de nem emlékszem, közben lemerült az ipodom.

Mikor sírtál utoljára? 
A Margitszigeten, de erről született egy külön egysoros bejegyzés.

Számítógépről böngészel vagy laptopról? 
Netbookról. Imádom Sammy tiny little billentyűzetét (ez a legjobb szó rá, a cuki pici nem az igazi)

Akarsz most valamilyen piercinget vagy tetoválást? 
Piercinget nem, a fülem sincs kilyukasztva. A tetoválás viszont nincs kizárva mondjuk egy kínai írásjelet a bicepszemre, indát a derekamra vagy valami eredeti feliratot a csuklómra

Randiztál valaha olyan lánnyal/pasival, akinek tetoválásokkal volt borítva a teste? 
Nemnem.

Mit csináltál ez előtt? 
Az egyetemi papírkáimat olvasgattam.

Mikor aludtál utoljára a padlón? 
Soha. Én nem alszom padlón, nem vagyok kutya.

Hány óra alvásra van szükséged? 
Medvegy szerint nekem 2 óra is elég. Ezt abból szűrhette le, hogy éjjel nem hagyom lefeküdni, hajnalban meg a fején ugrálok, vagy mi?

Mindig reggelizel? 
Ki nem hagynám.

Gyorsan eltelnek a napjaid? 
Hozzáállás kérdése. Néha túl lassan vánszorognak a percek, máskor pedig alig tudom elkapni őket.

Mit csináltál múlt éjjel?  
Olvastam, álmatlanul forgolódtam aztán meg bizarrakat álmodtam, amiket már leírni sem mertem.

Hány éves leszel a következő születésnapodon? 
TIZENNYOLC.

Az azonos vagy ellentétes neműekkel jössz ki jobban? 
Nem tudom. Igazából igen kevés emberrel jövök ki jól, úgyhogy nem válogatok.

Az oldaladon alszol? 
Félig oldalon, félig kicsavarva. De inkább oldalt.

Szoktál híradót nézni? 
Többnyire igen, bár a politika nagyon nem érdekel.

Hogy szerezted valamelyik hegedet? 
Amikor járni tanultam, nekiestem a küszöbnek - szájjal.

Ki volt az utolsó személy, aki felbosszantott?  
Egy hangosan visító kölyök a trolin.

Szeretsz valakit? 
De még mennyire.

Melyik oldalát rajzolod először a szívnek? 
A balt.

Milyen színű a hajad? 
Uncsibarna.

Milyen a vértípusod? 
0, az Rh-t még nem tudom.

Kivel akarnál 24 óráig összekötve lenni? 
Senkivel. Hogy a fittybe mennénk vécére..?

Milyen pletykát terjesztettek már rólad?
Nem tudom, mindig elég hallgatag voltam, ha magamról volt szó.

Szereted a sárgarépát? 
Igen! Nyersen, párolva, levesben, ételben, sütiben, mindenhogy.

Mit csinálnál, ha beragadnál egy liftbe? 
Zenét hallgatnék, amíg kimentenének.

Bele vagy zúgva valakibe?
Mint vak ló a gödörbe.

Mi az, amit mindig is akartál? 
Egyetemre járni, szerelmesnek lenni. Meg sok pénzt, a többit abból megoldom.

Sokszor hordasz feketét? 
Ehm... Mondhatni.

Felnőtt vagy? 
Hivatalosan igen, de én nem nevezném magam teljesértékű, szavazóképes és büntethető polgárnak.

Hol vannak a legjobb barátaid? 
Egy darab van, és tudtommal még nyaral.

Le vagy barnulva? 
A vállam egy kicsit.

Tévéfüggő vagy?
Nagyon nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése