2012. augusztus 8., szerda

The Warrior's Wife Diet

Rájöttem, hogy én gyakorlatilag a(z általam is kritizált) harcosok étrendjét folytatom, csak kicsit másképp. Én vagyok a harcos felesége, aki egész délelőtt rájár a férj által előző nap elejtett állatkából főzött maradékra, majd este csak főz és ellátja az urát.
Vagyis nálam a délelőtt a túlevés időszaka. Eddig is a reggeli volt a leggazdagabb étkezésem, mostmár gyakorlatilag órákig elhúzódik. Délben-egy körül ennek vége, és egész délután nem eszem semmit. Este hat tájékán pár falatnyi vacsora (abonett, sajt, vagy cottage cheese), és kész.
Szeretek üres hassal lefeküdni.
(bár ezt is sikerült párszor olyan okosan csinálni, hogy váratlanul sokáig maradtam fenn/elmaradt a vacsora, és éjjel szabályosan rosszul lettem az éhségtől)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése