2014. augusztus 4., hétfő

Ma éjjel rettenetesen aludtam. Általában elélek én 4-5 óra alvással is, de ha alszom hét órát, és ebből kb. öt felületes nyűglődés, na akkor meg akarok halni és egész nap akkora a szemem, mint egy mazsola. A nap első felében komolyan azt sem láttam, mit olvasok, és ez rémes volt.
Annyira enervált vagyok, hogy most betolok magamnak valami turbózózenét, hogy letudhassam a napi testmozgást és betoljak egy adag sütit a sütőbe, aztán megcélzom az ágyat és csá gyíkok én leléptem.

Nem tudom, ennek a bejegyzésnek mi értelme volt, de ez az én blogom, azt írok, amit akarok, hurr durr.

2 megjegyzés:

  1. Nálam is ugyanez volt a helyzet éjjel, mondjuk én a vihar miatt nem tudtam reggel 5-ig elaludni, csak forgolódtam... Sajnos félek a villámlástól, úgyhogy ez a mostani nem az én hetem :D :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Füldugi-zene egész éjszaka? Nekem bevált, amikor az egész éjjel nyekeregtek a gerendák a faházban:D
      A vihar amúgy jó volt, én szeretem, csak a macska bepörgött tőle, és az már nem volt mókás-.-

      Törlés